تحول درون مجلس با کمک شفافیت آراء و توسعه نظارت امکان‌پذیر است


تحول درون مجلس با کمک شفافیت آراء و  توسعه نظارت امکان‌پذیر است

نماینده مردم طالقان در مجلس گفت: مهم ترین مولفه تحول، اتکاء به توانایی داخلی و عدم داشتن امید به دیگران است.

نماینده مردم طالقان در مجلس گفت: مهم ترین مولفه تحول، اتکاء به توانایی داخلی و عدم داشتن امید به دیگران است.

به گزارش ایلنا، علی حدادی با بیان اینکه پیام و بیانات مقام معظم رهبری نقشه راه فعالیت مجلس است، گفت: پرداختن به مسائل و موضوعات روزمره در مجلس، رفتن همان مسیری است که در ادوار گذشته طی شده است بنابراین اواویت بندی مسائل کشور، ضروری است.

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت نخست برای ایجاد تغییر و تحول در کشور، تحول در درون مجلس است که به کمک شفافیت آراء و توسعه نظارت امکان‌پذیر است. در واقع نظارت اثربخش بر سطوح و دستگاه های اجرایی مختلف لازم است.

حدادی افزود: نمایندگان باید در راستای مشکلات جدی مردم به ویژه در بخش اقتصادی و فرهنگی مباحث را اولویت‌بندی کنند. بر همین اساس نماینده‌ها با انتخاب زندگی‌های ساده باید قدم اول را بردارند. اشراف گرایی مسئولین یکی از معضلات آسیب‌زا است و تحول در این حوزه لازم است.

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به انتظار مردم از مجلس یازدهم، گفت: نمایندگان با صداقت و شجاعت باید از مردم حمایت کنند. مهم ترین مولفه تحول هم این است که امیدی به بیرون از کشور نداشته باشیم و تمام توانمندی و ظرفیت خوبی که بالقوه است را عملیاتی کنیم. مجلس نیز باید مسیر خودکفایی در تمامی حوزه‌ها را تبیین کند.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استناد به استراتژی امام(ره) و تکیه بر خدا باوری و مردم باوری، می‌تواند تحول بزرگی رقم بزند تا امید در جامعه زنده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل