ظرفیت تولید کارخانه استیل سیرجان تکمیل شد


ظرفیت تولید کارخانه استیل سیرجان تکمیل شد

کرمان - ایرنا - مدیر کارخانه فلزات تزیینی آروین منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت: با بهره برداری از چهار خط تولید در این کارخانه ، ظرفیت کارخانه در انواع تولیدات تکمیل شد.

امید مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار خط تولید لوله و ورق های رنگ، ورق خش دار و برشی را با اعتبار ۲۵۰ ملیارد ریال به مرحله تولید رسید تا ظرفیت انواع تولید که تاکنون نداشتیم کامل شود و پاسخگوی نیاز بازار داخل کشور باشیم.

وی بیان کرد: استیل مورد نیاز ماشین آلات صنایع غذایی و لبنی و تزیینات ساختمانی اعم از نرده و تزیینات و نمای ساختمان تولیدات این کارخانه محسوب می شوند.

مدیرکارخانه فلزات تزیینی آروین سیرجان تصریح کرد: تنها کارخانه با ظرفیت کامل انواع تولیدات آلیاژ استیل در کشور هستیم که امسال به تکمیل محصولات تولیدی خود دست یافتیم.

وی ادامه داد: با راه اندازی خطوط جدید اشتغال ما از ۴۰ نفر به ۵۳ نفر افزایش یافت و در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ تن انواع محصولات استیلی اعم از ورق های آیینه ای، طرح دار، رنگی و خش دار و همچنین قوطی و لوله های رنگی در قابلیت و سایزهای مختلف را تولید و به بازار مصرف عرضه می کنیم.

این فعال اقتصادی تاکید کرد: تورم لجام گسیخته موجود در بازار فعلی، رکود بازار، مالیات ۲۵ درصدی در آمدها، وام با بهره بانکی بالا از مشکلات واحدهای تولیدی در منطقه اقتصادی ویژه سیرجان است.

وی افزود: لازم است مسئولان اقتصادی واحدهای فعال را شناسایی و برای این واحدها هم وام های کم بهره و تسهیلات مورد نیاز داشته باشند تا بتوانند ضمن تکمیل ظرفیت تولید را هم افزایش دهند و از رکود و در نهایت تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی جلوگیری شود.

مرادی تصریح کرد: کارگران این کارخانه نولیدی هم ضمن ابراز خرسندی از شغل مناسب خود، خدمت به کشور را سرلوحه کار خود می دانند و می گویند ما مصمم به تلاش برای خودکفایی کشور عزیزمان در همه زمینه ها هستیم.

سیرجان قطب معدنی و صنعتی استان کرمان بشمار می رود که در ۱۷۵کیلوتری جنوب غرب این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامزد جدید بلا حدید، خانم سوپرمدل، کیست؟!