شهردار مشهد: دنبال ارائه خدمات در خارج از حریم شهر هستیم


شهردار مشهد: دنبال ارائه خدمات در خارج از حریم شهر هستیم

مشهد- ایرنا- شهردار مشهد گفت: گرچه مدیریت شهری در حاشیه و خارج از حریم شهر مشهد بسیاری از خدمات را نمی تواند ارائه دهد اما مدام دنبال پیدا کردن راه‌هایی هستیم تا به تناسب شهر و فرا شهر مشهد با حمایت فرمانداری شهرستان مشهد خدماتی ارائه دهیم.

محمد رضا کلایی روز جمعه در مراسم افتتاح پروژه بهسازی و مناسب سازی مسیر دسترسی به آرامستان بهشت رضوان مشهد افزود: تمام تلاش ما کسب رضایت مردم است و بسیاری اوقات فراتر از وظایفی که روی کاغذ است را وظیفه خود می دانیم و خدمات رسانی می کنیم.

وی اضافه کرد: درحال حاضر پروژه های زیادی در نقاط مختلف شهر درحال اجراست که امیدوارم بتوانیم به طور میانگین در تیرماه امسال هر روز شاهد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی یک پروژه باشیم و در مجموع امیدوارم سال ۹۹ سالی پررونق برای پروژه‌های شهری و سالی پر فایده برای مردم باشد.
شهردار مشهد گفت: طی چهار ماه گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا، به بهترین شکل و با رعایت تمامی نکات بهداشتی به مردم خدمات رسانی کردیم.
کلایی با اشاره به حضور مردم در کنار مدیریت شهری افزود: افتتاح پروژه ساماندهی و بهسازی راه دسترسی آرامستان بهشت رضوان از دو جهت اهمیت دارد، این پروژه باعث بهبود و ایمن شدن راه دسترسی برای ساکنان ۱۱ روستای بخش مرکزی مشهد خواهد شد و در کنار آن دسترسی مردم به آرامستان بهشت رضوان تسهیل می‌شود.
وی ادامه داد: اکنون ظرفیت بهشت رضا (ع) رو به اتمام است و این طور به نظر می‌رسد که باید عمده ظرفیت خود را در این آرامستان معطوف به رسیدگی به فضاهای عمومی و تسهیل بیشتر در امر زیارت اهل قبور کنیم.
شهردار مشهد گفت: با توجه به این موضوع باید به سمتی حرکت کنیم که آرامستان اصلی شهر مشهد که خدمات پایه برای کفن و دفن را ارائه می دهد بهشت رضوان باشد.

کلایی افزود: باید ظرف ۶ ماه آینده مطالعات مورد نیاز، آماده شدن اسناد و انتخاب پیمانکار جهت احداث راه دسترسی اصلی به آرامستان بهشت رضوان از کنار گذر شمالی مشهد انجام شود و بتوانیم تا پایان فصل پاییز عملیات اجرایی این مسیر را آغاز کنیم زیرا یکی از نیازهای مهم برای استفاده از آرامستان بهشت رضوان ایجاد مسیر دسترسی اصلی به آن است.
وی افزود: هرچند خدماتی که در حال حاضر در بهشت رضوان ارائه می شود خدمات مناسبی است و قابل مقایسه با سال گذشته نیست اما بازهم باید به افزایش ارائه خدمات در این آرامستان سرعت بخشیده شود.
رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: مدیریت شهری مشهد در این دوره‌ خدمات چشمگیر و بی مانندی را در نقاط مختلف شهر چه در مرکز و چه درحریم شهر ارائه کرده است.
رمضانعلی فیضی افزود: در مجموع شورای پنجم و مدیریت شهری در این دوره در توسعه شهر رویکردی متوازن و عدالت ‌محور داشته است.
وی ادامه داد: از منظر مدیریت شهری و شورای پنجم، بخش مرکزی، رضویه، مشهد و روستاهای اطراف با یکدیگر تفاوتی ندارند و مدیریت شهری و شورای شهر خود را خادم مردم می‌دانند.
فیضی خاطرنشان کرد: بهسازی و مناسب سازی مسیر دسترسی به بهشت رضوان یکی از مصادیق همین رویکرد است، پروژه‌ ای که برای رفاه حال ساکنان ۱۱ روستا و شهروندان مشهد اجرا و امروز افتتاح شد.
پروژه بهسازی و مناسب‌سازی مسیر دسترسی به آرامستان بهشت رضوان و ۱۱ روستای بخش مرکزی مشهد امروز طی مراسمی افتتاح شد.
این مسیر به طول هفت کیلومتر یکی از راه های فرعی دسترسی به بهشت رضوان و ۱۱ روستای بخش مرکزی است که از سوی شهرداری مشهد بهسازی و مناسب سازی شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ازدحام خودروهای زائران در اطراف حرم مطهر رضوی