تربیت دختران در تراز سبک زندگی اسلامی رسالت مهم خانواده است


تربیت دختران در تراز سبک زندگی اسلامی رسالت مهم خانواده است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: رسالت امروز خانواده تربیت و پرورش فکری و روحی دختران جامعه در تراز سبک زندگی اسلامی است.

حجت السلام مهدی سرلک روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، دهه کرامت و سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) را تبریک گفت و افزود: خانواده ها جایگاه دختران و نقش بی بدیل آنها در آینده جامعه اسلامی را به درستی تبیین و به مسیر صحیح سوق دهند.

وی اظهار داشت: از خصوصیات نظام اسلامی سلامت خانواده است و توجه به این مقوله سد راهی برای معاندان نظام شده بنابراین آنها در تلاش هستند خانواده را که پاشنه آشیل آن همین دختران جوان نسل امروز هستند نابود و تباه کنند.
وی با بیان اینکه اگر دشمن مادران را به بیراهه بکشد تمام جامعه تباه می شود تصریح کرد: خانواده ها باید پرهیز از اقدامات انفعالیف رقابتی و کپی برداری از برنامه‌های ماهوارهن را برای تربیت دختران در دستور کار خود قرار دهند.
امام جمعه الیگودرز گفت: بصیرت‌بخشی به مردم از طریق محافل، رسانه ها، بیان احکام، تقویت بنیه های معرفتی نسل نو، تکثیر فرصت ها و اماکن تبلیغی سنتی و نو ،آموزش مستقیم و غیر مستقیم عوامل تحکیم و هشدار نسبت به عوامل تزلزل خانواده می تواند بسیار موثر واقع شود.
حجت الاسلام سرلک با اشاره به ترویج سبک زندگی اسلامی و الگوهای ایمانی و ارزشی در خانواده افزود: تبلیغ ازدواج آسان، عاقلانه، به‌هنگام و نیز استقرار مبانی فکری و معرفتی و ضرورت صیانت از حرکت مؤمنانه جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار مورد تاکید است که خانواده ها باید به این مهم بپردازند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


شیمیل ها چه افرادی هستند؟