تعداد حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته چند درصد کاهش داشت؟


تعداد حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته چند درصد کاهش داشت؟

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: تعداد حادثه دیدگان جاده‌ای طی یک ماه گذشته که توسط هلال احمر استان امداد رسانی شده‌اند، نسبت به مدت مشابه سال 98 ‌نزدیک به 32 درصد کاهش داشته است.

محمدرضا رضایی، امروز شنبه ۳۱ خرداد به رسانه‌های گروهی با اشاره به حوادث یک ماه گذشته گفت: طی این مدت نیروهای هلال احمر به 124 مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: 89 مورد از خدمات امدادی در حوادث جاده ای، 18 مورد در حوادث شهری، شش مورد در حوادث کوهستان، هفت مورد به صورت حضوری و چهار مورد از خدمات در دیگر حوزه های امدادی ارائه شده است.

رضایی ادامه داد: شهرستان سربیشه با 23 مورد حادثه، قاین با 19 مورد و نهبندان با 18 مورد حادثه به ترتیب بیشترین حوادث ماه گذشته را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در ماموریت‌های ماه گذشته به 286 حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: 238 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 31 نفر در حوادث شهری، هفت نفر در حوادث کوهستان و 10 نفر در دیگر حوادث خدمات گرفته‌اند.

رضایی بیان کرد: تعداد حادثه دیدگان جاده‌ای طی یک ماه گذشته که توسط هلال احمر استان امداد رسانی شده‌اند، نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ قریب به ۳۲ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه 448 نیروی هلال احمر در قالب 174 تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین 172 خودرو امدادی شامل آمبولانس و خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۱۳ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

رضایی با بیان اینکه با توجه به گستردگی شیوع کرونا، از شهروندان خواستاریم از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند، گفت: همچنین از رانندگان خواستاریم در صورت سفر های ضروری، ضمن رعایت کامل نکات راهنمایی و رانندگی، در مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و مراقبت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی