گرگ بیابان در ایرانشهر به دام افتاد


گرگ بیابان در ایرانشهر به دام افتاد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری پلیس ایرانشهر قاتل مسلح و عامل شرارت‌های سریالی این شهرستان معروف به «گرگ بیابان» دستگیر شد.

سردار محمد قنبری روز یکشنبه در این‌باره اظهارداشت: طی چند سال اخیر در پی شرارت‌های سریالی فردی مسلح معروف به «گرگ بیابان» در ایرانشهر و قدرت نمایی او با سلاح‌های نیمه سنگین و انتشار عکس‌ها و کلیپ‌هایی در این خصوص توسط این فرد در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: این شرور مسلح و تحت تعقیب در چند سال گذشته ضمن ارتباط با گروه‌های تروریستی معاند با تشکیل گروهکی سعی در ناامن جلوه دادن سیستان و بلوچستان و بدنام کردن مذهب تشیع داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: وی برای رسیدن به اهداف پلید خود با تیراندازی به مردم عادی، از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۳مرتکب پنج فقره قتل عمد مسلحانه در سطح استان شد و سپس به کشور پاکستان فرار کرد.
وی تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این شرور ادامه داشت تا اینکه ماموران انتظامی ایرانشهر مدتی قبل سرنخ‌هایی از حضور مجدد این فرد در سطح شهرستان به دست آوردند.
سردار قنبری بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی پلیس و با انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور در یکی از روستاهای حومه ایرانشهر شناسایی و روز گذشته متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی نیسان پیکاب متعلق به این شرور و کشف یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی در بازرسی از مخفیگاه او خاطرنشان کرد: این شرور با تشکیل پرونده برای سیر مر احل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل