سالن تشریح اجساد میاندوآب افتتاح شد


سالن تشریح اجساد میاندوآب افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- در نخستین روز از هفته قوه قضاییه و همزمان با آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی این قوه در سراسر کشور، سالن تشریح اجساد میاندوآب نیز با حضور رییس دادگستری، دادستان و سرپرست فرمانداری و جمعی از مسوولان قضایی این شهرستان افتتاح شد.

رییس دادگستری میاندوآب روز یکشنبه در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: این سالن در جوار آرامستان این شهرستان و در زمینی اهدایی به مساحت هزار متر مربع ساخته شده است و دارای ۲۵۰ متر مربع زیربنا است.
حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی افزود: برای ساخت این سالن در مجموع ۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده ‌است.

رییس دادگستری میاندوآب بیان کرد: پیش از این اجساد برای کالبد شکافی به مرکز استان انتقال داده می‌شد ولی با افتتاح این سالن ضمن اینکه در کار مردم این شهرستان سهولت می‌شود، شهرهای جنوبی استان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

امروز همزمان با این طرح ساختمان جدید پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی و اداره پزشکی قانونی تکاب نیز با حضور ویدئوکنفرانسی حجت‌الاسلام ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه در این استان به بهره‌برداری رسید.

از یکم تا هفتم تیرماه به‌مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...