اینتر 2-1 سمپدوریا؛ همه چیز آماده کورس داغ قهرمانی در سری آ


اینتر 2-1 سمپدوریا؛ همه چیز آماده کورس داغ قهرمانی در سری آ

شاگردان کونته با پیروزی در بازی عقب افتاده، فاصله خود را تا صدر جدول به 6 امتیاز رساندند. مطابق انتظار سه...

طرفداری - دو تیم اینتر و سمپدوریا از ساعت 00:15 در چارچوب سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند. اینتر با این پیروزی در بازی عقب مانده اش به فاصله 5 امتیازی با لاتزیو و 6 امتیازی با یوونتوس رسید. در نیمه اول، لوکاکو و لائوتارو مارتینز در دقایق 10 و 33 گلزنی کردند تا خیال اینتر بابت پیروزی تا حد زیادی راحت شود. با این حال در نیمه دوم، تورزبی در دقیقه 52 برای سمپدوریا گلزنی کرد تا بازی برای شاگردان کونته در راه حفظ نتیجه کمی سخت شود. اینتر باز هم در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بود.

جزئیات بازی

تورنمنت: سری آ ایتالیا

تاریخ: دوشنبه 2 تیر 1399

ساعت: 00:15

ورزشگاه: جوزپه مه آتزا

گلزنان: روملو لوکاکو (10)، لائوتارو مارتینز (33) برای اینتر

مورتن تورزبی (52) برای سمپدوریا

اینتر 2-1 سمپدوریا؛ همه چیز آماده کورس داغ قهرمانی در سری آادای احترام بازیکنان اینتر و سمپدوریا به ماریو کورسو، اسطوره اینتر که روز گذشته درگذشت

آمار بازی و ترکیب ابتدایی اینتر-سمپدوریا

اینتر 2-1 سمپدوریا؛ همه چیز آماده کورس داغ قهرمانی در سری آ

اینتر 2-1 سمپدوریا؛ همه چیز آماده کورس داغ قهرمانی در سری آ

شرح گل ها:

دقیقه 10، روملو لوکاکو برای اینتر: با پاس بلند اشکرینیار، لائوتارو مارتینز فرار خوبی را آغاز کرد و توپ را به لوکاکو سپرد. مهاجم بلژیکی پس از یک و دوی زیبا با اریکسن از درون محوطه جریمه با ضربه پای چپ دروازه را باز کرد.

دقیقه 33، لائوتارو مارتینز برای اینتر: مشابه با گل اول، این بار لوکاکو فرار خوبی را آغاز کرد و توپ را در محوطه جریمه به کاندروا سپرد و او هم توپ را به طور عرضی در مقابل دروازه به لائوتارو پاس داد. مهاجم آرژانتینی کار سختی برای گلزنی نداشت و به راحتی دروازه را باز کرد. کار تیمی اینتر روی هر دو گل عالی بود.

دقیقه 52، مورتن تورزبی برای سمپدوریا: روی کرنر ارسالی سمپدوریا، ضربه سر عمر کالی به تیرک افقی دروازه اینتر برخورد کرد و در بازگشت، تورزبی در مقابل دروازه موفق به گلزنی شد.

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی