برترین‎های مسابقه ملی امام مهربانی معرفی شدند


برترین‎های مسابقه ملی امام مهربانی معرفی شدند

بوشهر- ایرنا- برترین‌های نخستین مسابقه امام مهربانی که به ابتکار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بصورت مجازی در سطح ملی و برای کودکان و نوجوانان برگزار شد، معرفی شدند.

براساس رای هیات داوران در بخش کوکان، پانیذ پوراسماعیل از خوزستان، سجاد یاوری از گلپایگان و محمدحسین دستفان از جم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نوجوانان نیز سارینا فلاح از شیراز نفر اول، سارا ابای فینی از تهران نفر دوم و نرگس ایمانی از شوش و عاطفه میرزایی از اراک بطور مشترک مقام سوم بخش نوجوان را به خود اختصاص داد.

امرالله اسماعیلی، علی بهی پور و فاطمه ایران زاد از استادان برجسته هنرهای تجسمی، داوری نخستین مسابقه امام مهربانی را به عهده داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر روز دوشنبه به رسانه‏‌ها اعلام کرد: نخستین مسابقه امام مهربانی با هدف ترویج افکار امام خمینی (ره) و آشنایی کودکان و نوجوانان با ابعاد شخصیت معمار کبیر انقلاب در ۲ بخش کودکان و نوجوانان برگزار شد.

فاطمه کرمپور افزود: هنرمندان ۳۴ شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند که استان‌های تهران، اصفهان، فارس و گیلان با ۱۵ اثر بیشترین مشارکت را در این مسابقه داشتند.

وی عنوان کرد: از ۱۳۴ اثر رسیده به دبیرخانه، ۶۸ اثر در بخش کودکان و ۶۶ اثر در بخش نوجوانان بود.

کرمپور یادآور شد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن آیین اختتامیه، هدایای نفرات برتر به آدرس پستی ارائه شده ارسال خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد+عکس