ماهان تیموری کیست؟ بنیان گذار هوش مالی و بیزینس کوچینگ در ایران


محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی و بیزینس کوچینگ در ایران است.

ماهان تیموری کیست؟ بنیان گذار هوش مالی و بیزینس کوچینگ در ایرانبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی و بیزینس کوچینگ در ایران است.

او روزی مثل بقیه روزها در شهری مثل بقیه شهرها در خانواده ای درست مثل بقیه خانواده ها به دنیا آمد.

وی در نوجوانی همانند همه ی نوجوانان دیگر دغدغه ی کسب در آمد و به دست آوردن استقلال مالی داشت اما دقیقا مثل همه ی آنها در این راستا اقدامات زیادی انجام داد.

ماهان تیموری بنیان گذار هوش مالی در ایران

او توانسته بیش از 80 هزار دانش آموخته در دوره ‏ی هوش مالی پلاس، که دوره‌ی آموزشی وی هست، جذب کند. نتایج فوق العاده‎ی دانش آموخته ها بیش از 25 هزار نفر قلمداد شده است. وی همچنین نویسنده‎ی 9 جلد کتاب پر فروش در ایران بوده که پرفروش ترین کتاب وی "جنگ باورها" است. در آن به بررسی ریشه ای ترین عوامل تاثیرگذار در روند کسب ثروت، پرداخته است. با مطالعه‎ی این کتاب عوامل بازدارنده‎ای که مانع ثروتمند شدن می‎شود را شناسایی خواهید کرد و کمتر از سه ماه، درآمد خود را به حداقل 2 برابر افزایش خواهید داد.

موفقیت های استاد ماهان تیموری

استاد ماهان تیموری در این 7 سال دارنده‎ی بیش از 20 تندیس و لوح تقدیر در زمینه های مختلف آموزشی هست. همین طور به عنوان کارآفرین برتر سال 1397 شناخته شده است. از او در سال 1398 به عنوان چهره‎ی نامی صنعت و اقتصاد کشور تجلیل شده است. استاد ماهان تیموری قصد دارد رسالت خویش که کمک به هر چه ثروتمند شدن مردم است، عملی کند.

موفقیت های وی در این سال ها که توانسته برای بیش از 1100 نفر ایجاد اشتغال کند، غیر قابل شمارش است. در این مدت 400 سمینار حضوری و بیش از 360 ساعت کارگاه آموزشی برگزار کرده است.

جمله معروف استاد تیموری

استاد ماهان تیموری یک جمله‎ی معروف دارد که همگی او را به این جمله می‎شناسند: «برای ثروتمند شدن روی سه چیز کار کن:

1- ذهنیت

2- شخصیت

3- مهارت

" ذهنیت ، شخصیت و مهارت " این جمله بیانگر رمز موفقیت وی در این سال ها بوده است. جالب است بدانید که او زمانی که در اوج جوانی که به تهران می‎آید، در یک اتاق 5 متری زندگی می‎کرده است. چندین بار به عنوان کارگر و کارمند در شرکت های مختلف استخدام شده است.

اما با آموخته ها و تجاربی که به دست آورده توانست پیک کتاب خود را راه اندازی کند. در آن زمان درآمد وی ده‎ها برابر افزایش داشته، بعد از مدتی رسالت خویش را پیدا میکند و هلدینگ سرای بصیرت دل (ماهان تیموری) را اندازی می کند. در آن زمان که از تاسیس ماهان تیموری فقط چند ماه گذشته بود که با 30 میلیون بدهکاری و از دست دادن کل سرمایه ورشکست شد. او امید خود را از دست نداد. برای خواندن ادامه ی این مطلب می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

رسالت تیم آموزشی ماهان تیموری ، هر چه ثروتمند شدن شماست !

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل