چراغانی شبکه‌های سیما در  دهه کرامت


چراغانی شبکه‌های سیما در  دهه کرامت

تهران- ایرنا- شبکه‌های سیما همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) (اول ذیقعده، سوم تیر) و آغاز دهه کرامت ویژه‌برنامه‌هایی همچون «چراغانی»، «از دور سلام» و «فدای دخترم» را پخش می‌کنند.

به گزارش روز سه شنبه شبکه قرآن و معارف سیما همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت (اول تا یازدهم ذیقعده، ۳ تا ۱۳ تیر)، شبکه‌های مختلف سیما مراسم های این ایام را از اماکن مختلف مذهبی کشور همچون حرم‌ امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) پوشش می دهند که یکی از این برنامه با عنوان چراغانی در ۱۱ قسمت ۵۰ دقیقه ای از شبکه سه پخش می شود و میزبان هنرمندان در عرصه خوانندگی و بازیگری و شاعران در شبکه سه خواهد بود.

در این ویژه برنامه با اجرای شهرام شکیبا، حسین رفیعی و حسن سلطانی خوانندگانی چون علیرضا افتخاری، حجت اشرف زاده، مجید اخشابی، غلامرضا صنعتگر، حمید حامی، داریوش ارجمند، مهدی فقیه، فخرالدین صدیق شریف، مهدی صباغی، اردلان شجاع کاوه، اسماعیل آذر، آریا عظیمی نژاد و صابر خراسانی به عنوان مهمان حضور می یابند.

این شبکه همچنین برنامه سمت خدا را در روز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در روزهای سوم و دوازدهم تیر ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شهرهای قم و مشهد به روی آنتن می برد. مخاطب خاص عنوان دیگر برنامه ای است که در شب های جمعه از حرم رضوی به صورت زنده پخش می شود.

شبکه یک سیما، پخش آیین شب ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، همراه با ارتباط زنده در فواصل برنامه ها را روی آنتن می برد. شبکه دو سیما، برنامه فدای دخترم را در روز ولادت حضرت معصومه (س) پخش می کند، همچنین برنامه از دور سلام از شهرهای مقدس مشهد و قم به همراه پوشش رسانه ای آیین آغاز جشن های دهه کرامت با حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) را در دستور کار دارد. پخش زنده دعای ندبه از مسجد جمکران و دعای کمیل از حرم رضوی، برنامه با ما بیا ویژه روز ولادت امام رضا (ع) از دیگر برنامه های شبکه دو سیما در این ایام است.
شبکه چهار سیما، ارتباط زنده روزانه با حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) به همراه پخش مستندهای مرتبط با این روزها را در فواصل مختلف تقدیم مخاطبان می کند. شبکه پنج سیما، ویژه برنامه های «شب فیروزه ای»، «تا نیایش» و ارتباط زنده از حرم های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حرم شاهچراغ را در این ایام پخش می کند.

شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه «ایوان بهشت»را هر شب از ساعت ۲۱ با حضور کارشناسان دینی از حرم مطهر رضوی و شاهچراغ به صورت زنده به روی آنتن می برد. پخش زنده دعای کمیل، دعای ندبه از حرم شاهچراغ شیراز و حرم رضوی بصورت زنده و مستندهای مرتبط با دهه کرامت از دیگر برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در این روزهاست.

شبکه جام جم نیز در این ایام برنامه های «خانه مهر» به صورت ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی، «روز خوش» ارتباط با شهر مقدس قم و برنامه «جمع ایرانی» در روز ولادت امام رضا (ع) در دستور کار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه