حمایت میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذران بخش خصوصی


حمایت میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذران بخش خصوصی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رویکردهای اداره کل میراث فرهنگی حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی است.

“مجید صفایی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: استقبال از اماکن گردشگری استان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ با توجه به شیوع بیماری کرونا قطعا کاهش پیدا کرد چون در سال ۹۸ قبل از شیوع بیماری کرونا، سیر مسافرین و گردشگران به استان زیاد بود اما با توجه به شیوع این بیماری نتوانستیم از مسافرین و گردشگران استقبال کنیم اما بعد از نابودی این ویروس این استان به عنوان استانی که گردش پذیر است تمام اماکن ما آماده پذیرش است.

وی تصریح کرد: ۳ گروه ۳۰ نفری به عنوان بازرس های نظارتی اداره کل میراث فرهنگی از زمان شروع این ویروس تا کنون به صورت شیفتی و شبانه روز نظارت بر اماکن گردشگری استان جهت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاسیساتی که تجمع پذیر بودند همه را تعطیل کرده و نظارت مستقیم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین برای تعطیل ماندن این اماکن داشتیم.

صفایی بیان کرد: یکی از رویکردهای اداره کل میراث فرهنگی حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی است که تعداد زیادی از بوم گردی ها، اردوگاه ها و کمپینگ های اقامتی استان مربوط به سرمایه گذاران بخش خصوصی است که این افراد را در بحث تسهیلات، زیرساخت ها و بحث بانکی حمایت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راه های رسیدن به توسعه اشتغال زایی ارتقاء بخش خصوصی است و اینکه باید سرمایه گذاران را دعوت و امنیت گردشگری را برای آن ها اجرایی کرد که بتوانیم این بخش را فعال کنیم و سامان دهی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان