آیا داعش فعالیت خود را در حلب سوریه از سر گرفته است؟


آیا داعش فعالیت خود را در حلب سوریه از سر گرفته است؟

شفقنا- تروریست‌های داعش پس از چهار سال، از روز گذشته تا کنون سه عملیات تروریستی را در شمال استان حلب انجام داده‌اند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، تروریست‌های داعش روز گذشته (سه شنبه) سه عملیات تروریستی علیه عناصر «ارتش آزاد» (مورد حمایت ترکیه) انجام دادند که سؤالاتی را در خصوص بازکشت فعالیت این تروریست‌ها پس از چهار سال را برانگیخته […]

آیا داعش فعالیت خود را در حلب سوریه از سر گرفته است؟آیا داعش فعالیت خود را در حلب سوریه از سر گرفته است؟

شفقنا- تروریست‌های داعش پس از چهار سال، از روز گذشته تا کنون سه عملیات تروریستی را در شمال استان حلب انجام داده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، تروریست‌های داعش روز گذشته (سه شنبه) سه عملیات تروریستی علیه عناصر «ارتش آزاد» (مورد حمایت ترکیه) انجام دادند که سؤالاتی را در خصوص بازکشت فعالیت این تروریست‌ها پس از چهار سال را برانگیخته است.

اولین عملیات مربوط به ترور «محمد عدنان بکار» یکی از فرماندهان رده بالای عناصر گروهک «ارتش ملی سوریه» (مورد حمایت ترکیه) در شرق شهر «اعزار» در شمال حلب مربوط می‌شود که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت. در این عملیات تروریست‌ها با شلیک گلوله وی را به قتل رساندند.

دومین عملیات نیز در پی هدف قرار دادن نفربر ارتش ترکیه میان شهر «الراعی» و «الباب» به وسیله خمپاره صورت گرفت و تعدادی از نیروهای ارتش ترکیه زخمی شدند. داعش این حمله را نیز بر عهده گرفته است اما ترکیه هنوز اعلامیه داعش را رد یا تکذیب نکرده است.

تروریست‌های داعش همچنین یک خودروی شبه‌نظامیان کُرد را در شهر «منبج» با خمپاره هدف قرار دادند که موجب واژگونی خودرو و زخمی شدن سرنشینان آن شد.

داعش در حال حاضر هیچ منطقه‌ای را جز برخی نقاط در بیابان‌های سوریه را تحت اشغال خود ندارد.

این خبر را در وبگاه عنب بلدی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک