پژوهشگران جیرفتی 15 ایده محصول‌محور ارائه کردند


پژوهشگران جیرفتی 15 ایده محصول‌محور ارائه کردند

جیرفت - ایرنا - مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از ارائه 15 ایده محصول‌محور توسط واحدهای فناور این دانشگاه خبر داد.

غلامعلی حقیقت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از افزایش یک واحد به واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد و تعداد واحدهای فناور این دانشگاه را ۱۰ مورد عنوان کرد.

وی گفت: پیش از این، تعداد واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۹ واحد بود که یک واحد دیگر به آن‌ها اضافه شد.

حقیقت افزود: با حمایت‌های مرکز توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت چهار واحد فناور در مرحله نهایی ثبت اختراع و سه واحد در حال تکمیل مراحل دانش‌بنیان شدن و آماده سرمایه‌گذاری هستند.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از سرمایه‌گذران برای سرمایه‌گذاری در حوزه ایده‌های محصول‌محور سلامت دعوت کرد.

وی برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و نظارت بر فعالیت‌های فناورانه اعضای هیأت علمی، مراکز تحقیقاتی، دانشکده‌ها، مراکز رشد فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان را ازجمله وظایف شورای فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برشمرد و از حمایت‌های مالی واحدهای فناور خبر داد.

حقیقت اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان یا دارای فناوری، در کارآفرینی و توسعه فناوری و به تبع آن ارزش افزوده و رونق اقتصادی نقش بسیار موثری دارند لذا یکی از زیرساخت‌های مهم برای کاهش خطرپذیری این شرکت‌ها به ویژه در آغاز فعالیت، مراکز رشد هستند.

او تصریح کرد: مرکز رشد سلامت با ارائه خدمات حمایتی به دنبال ایجاد و توسعه کسب و کارهای جدید توسط کارآفرینانی است که در قالب واحدهای نوپا در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و اهداف اقتصادی مبتنی بر دانش و فن دارند.

جزئیات مربوط به ایده‌های ارائه شده در گفت و گوی اختصاصی با پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت متعاقبا منتشر می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان کرمان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما در BBC