سه مدیر متخلف شهرستان سرخس بازداشت شدند


سه مدیر متخلف شهرستان سرخس بازداشت شدند

مشهد-ایرنا- دادستان شهرستان سرخس گفت: سه مدیر متخلف سه دستگاه اجرایی این شهرستان بازداشت شده‌اند و هم اکنون پرونده تخلفات مالی آنان در دادسرا در حال رسیدگی است.

حیدر جهانی چنار روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد دو مدیر با سپردن وثیقه سنگین آزاد هستند و دیگری نیز در این شهرستان در بازداشت موقت به سر می برد.

وی ادامه داد: یکی از این پرونده ها مربوط به دو سال قبل است که همچنان پرونده مدیر متهم در حال رسیدگی در دادسراست و ۲ پرونده دیگر مربوط به ماه های گذشته است.

دادستان سرخس اتهام بازداشت شدگان را جعل و استفاده از سند مجعول، اختلاس و ارتشا دانست و گفت: علاوه بر این افراد یکی از کارمندان اداره تامین اجتماعی سرخس نیز ضمن اقرار به دریافت رشوه اقدام به تغییر ضریب بیمه برای برخی کارفرمایان کرده است که به موجب آن کارفرمایان یاد شده از سال ۹۴ تا ۹۸ حدود ۱۰ میلیارد ریال حق بیمه کمتری پرداخت کرده‌اند.

جهانی افزود: در پرونده ای دیگر یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان سرخس نیز با دریافت رشوه اقدام به کارسازی برای مراجعان به این اداره می‌کرده است.

یکی از مسوولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز بدون اشاره به جزئیات، برکناری یکی از مدیران آن اداره در پی تخلف در شهرستان سرخس را تایید کرد.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری سرخس در فاصله ۲۰۲ کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید