تخلف 158 میلیارد ریالی 2‌ واحد صنفی در آذربایجان‌شرقی


تخلف 158 میلیارد ریالی 2‌ واحد صنفی در آذربایجان‌شرقی

تبریز- ایرنا- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به برخورد قاطع با گرانفروشی و عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری، گفت: پرونده تخلفاتی 158 میلیارد ریالی برای 2 واحد متخلف در استان تشکیل شده است.

مقصود رضازاده روز پنجشنبه در گفتگویی رعایت قوانین توسط واحدهای تولیدی و شرکت های خدمات بازرگانی را ضروری دانست و اظهار کرد: برای نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی، برای ۲ واحد متخلف به علت عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری و گران فروشی حبوبات و برخی اقلام لبنی پرونده تخلفاتی تشکیل و پس از بررسی در تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی منجر به صدور رأی و جریمه به میزان ۱۵۸ میلیارد ریال در حق صندوق دولت شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تأکید بر آمادگی سامانه ستاد خبری ۱۲۴ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و بازرسان سازمان در دریافت و رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی، گفت: واحدهای تولیدی مکلفند نسبت به رعایت ضوابط قیمت گذاری و عرضه مستمر محصولات تولیدی خود در سطح بازار اقدام و قیمت محصولات تولیدی خود را در سامانه ۱۲۴.ir ثبت کنند.

وی تاکید کرد: تمام عرضه کنندگان نیز موظف به رعایت قیمت های درج شده در سامانه بوده و با هرگونه احتکار، امتناع از عرضه و یا گران فروشی براساس قانون به شدت برخورد می شود.

پویش "بدون برچسب قیمت، نخریم " در آذربایجان شرقی

تخلف 158 میلیارد ریالی 2‌ واحد صنفی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایرنا، بنا به اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با توجه به اولویت تأمین امنیت حقوق مصرف کنندگان و با هدف شفاف سازی قیمت ها پویش "بدون برچسب قیمت، نخریم " در آذربایجان شرقی اجرایی می شود.

بر اساس این گزارش، با توجه به ضرورت تداوم اجرای یکی از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری در راستای تأمین امنیت حقوق مصرف کنندگان و فراهم ساختن شرایط سالم جهت خرید کالا و خدمات برای مردم، اجرای پویشی همگانی تحت عنوان "بدون برچسب قیمت، نخریم " دنبال می شود.

به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از عموم شهروندان، اصناف و بازاریان عزیز هم استانی جهت حمایت و همکاری گسترده از پویش "بدون برچسب قیمت نخریم " دعوت می کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟