معرفی رسمی اوپل موکا 2021 با تغییراتی بزرگ…


معرفی رسمی اوپل موکا 2021 با تغییراتی بزرگ…

همه‌چیز درباره اوپل موکا X قدیمی را فراموش کنید زیرا این خودرو به یک کراس اوور کاملاً متفاوت تبدیل شده است. جدای از حذف پسوند X از نام، نسل جدید این خودرو کاهش وزن قابل‌توجه 120 کیلوگرمی را نیز تجربه کرده است. این رژیم کاهش وزنی با استفاده از پلتفرم CMP گروه پژو-سیتروئن که در … The post معرفی رسمی اوپل موکا 2021 با تغییراتی بزرگ… appeared first...

همه‌چیز درباره اوپل موکا X قدیمی را فراموش کنید زیرا این خودرو به یک کراس اوور کاملاً متفاوت تبدیل شده است. جدای از حذف پسوند X از نام، نسل جدید این خودرو کاهش وزن قابل‌توجه ۱۲۰ کیلوگرمی را نیز تجربه کرده است. این رژیم کاهش وزنی با استفاده از پلتفرم CMP گروه پژو-سیتروئن که در محصولات متنوعی از جمله پژو ۲۰۰۸ بکار رفته به دست آمده است.

معرفی رسمی اوپل موکا 2021 با تغییراتی بزرگ…

این تغییرات جدید به ابعاد نیز سرایت کرده‌اند به گونه‌ای که نسل جدید موکا ۱۲.۵ سانتی‌متر کوتاه‌تر از مدل پیشین بوده اما فاصله بین محوری آن ۲ میلی‌متر افزایش یافته است. این امر با کاهش سایر اورهنگ های جلو و عقب میسر شده و البته پهنای خودرو نیز ۱۰ میلی‌متر بیشتر شده است. با طول ۴.۱۵ متری، موکا هم‌اکنون در شهرهای شلوغ کاربری بهتری خواهد داشت.

معرفی رسمی اوپل موکا 2021 با تغییراتی بزرگ…

اگرچه ابعاد موکا ۲۰۲۱ کوچک‌تر شده اما فضای بار آن همان ۳۵۰ لیتر نسل پیشین است. در نسخه الکتریکی هم استحکام پیچشی خودرو ۳۰ درصد بهبود یافته که دلیل آن نصب مجموعه باتری در ارتفاعی پایین است. خب صحبت از مدل الکتریکی شد و باید گفت موکا الکتریکی از پیشرانه‌ای با قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. این خودرو سقف سرعت محدود شده ۱۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد.

معرفی رسمی اوپل موکا 2021 با تغییراتی بزرگ…

باتری ۵۰ کیلووات ساعتی موکا الکتریکی از پژو ۲۰۰۸ الکتریکی گرفته شده و برد ۳۲۲ کیلومتری ارائه می‌کند. البته این برد در حالت نرمال به دست می‌آید و اگر حالت اکو را فعال کنید برد بیشتری خواهید داشت. با استفاده از شارژر سریع نیز می‌توان ۸۰ درصد باتری را در ۳۰ دقیقه شارژ کرد.

جدای از سود بردن از پلتفرمی فرانسوی، اوپل موکا ۲۰۲۱ دارای ظاهر و کابینی کاملاً جدید است. این کراس اوور کلاس B از رینگ‌های ۱۸ اینچی استفاده کرده و بسیار تیزتر و پیشرفته‌تر به نظر می‌رسد. زیبان طراحی جدید اوپل در این خودرو به کار رفته و چراغ‌های جلو و عقب به‌صورت استاندارد از نوع LED هستند. البته با پرداخت مبلغی بیشتر می‌توان از چراغ‌های ماتریکس LED برخوردار شد که برای اولین بار در این کلاس عرضه می‌شوند.

معرفی رسمی اوپل موکا 2021 با تغییراتی بزرگ…

اوپل موکا جدید با تجهیزاتی همچون دوربین دید عقب ۱۸۰ درجه و کروز کنترل پیشرفته عرضه خواهد شد. مدل‌های فول تر به پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲ اینچی و صفحه مرکزی ۱۰ اینچی مجهز خواهند بود.

اوپل از اواخر تابستان سال جاری فروش موکا ۲۰۲۱ را شروع خواهد کرد. این برند آلمانی اولویت خود را مدل الکتریکی اعلام کرده اما نسخه‌های بنزینی و دیزلی موکا نیز در دسترس خواهند بود.

برچسب ها


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


به وقت بهار