کرونا از عوامل کاهش آمار مسافران در فرودگاه خرم‌آباد


کرونا از عوامل کاهش آمار مسافران در فرودگاه خرم‌آباد

مدیر فرودگاه خرم‌آباد از کاهش پرواز، مسافر و بار در این فرودگاه به سبب کرونا خبر داد.

علی کاملی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه ماهه نخست امسال ۹۶ پرواز در فرودگاه خرم‌آباد برقرار شد و این آمار در مدت مشابه سال پیش ۱۸۰ مورد بوده که ۴۷ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: تعداد پروازها در فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال به ترتیب ۱۶، ۳۲ و ۴۸ مورد بوده که این تعداد در ماه‌های فصل بهار سال گذشته ۵۲، ۶۲ و ۶۶ پروازه بوده است.

کاملی در خصوص مسافر بیان کرد: در بهار امسال ۶۴۷۷ مسافر از طریق فرودگاه خرم‌آباد جابجا شده که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۱۲۹۱۷ مسافر بوده و کاهش ۵۰ درصدی داشته است.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد اضافه کرد: در بار نیز کاهش داشته‌ایم، امسال ۴۵ هزار و ۱۳۲ کیلوگرم و سال گذشته ۵۶ هزار و ۵۲۵ کیلوگرم بار از طریق این فرودگاه جابجا شده که کاهش ۲۰ درصدی داشته‌ایم.

وی یادآور شد: فروردین ماه بیشترین کاهش را در پروازها، بار و مسافر داشته‌ایم هر چند که ما پروتکل‌های بهداشتی را به‌طور کامل رعایت می‌کردیم.

کاملی تاکید کرد: روند کاهشی در فرودگاه خرم‌آباد به سبب شیوع کووید-۱۹ بوده و با برداشتن محدودیت‌ها شرایط به مراتب بهتر شده است.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد یادآور شد: در چند هفته‌ اخیر روزانه به طور میانگین یک پرواز در این فرودگاه به مقصد تهران و بالعکس برقرار شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...