عطر پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در شهرهای شمالی استان بوشهر پیچید


عطر پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در شهرهای شمالی استان بوشهر پیچید

گناوه - ایرنا - عطر پرچم متبرک حضرت امام رضا (ع) با حضور یک روزه کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان‌های شمالی استان بوشهر کام تشنگان زیارت آن امام همام را سیراب کرد.

خادمین حرم مطهر رضوی در بدو ورود به شهرهای، دیلم، گناوه ،ریگ و امام حسن و چندین روستای تابعه در گلزار شهدا حضور یافتند و با غبارروبی و عطرافشانی ضمن تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس با چند تن از خانواده‌های معظم در این دیار ساحل نشین دیدار کردند.

کاروان زیر سایه خورشید پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور در مراکز درمانی ضمن تجلیل و تقدیر از خدمات مدافعان سلامت، بسته‌های غذای متبرک رضوی به پزشکان، پرستاران و بیماران بستری در مراکز درمانی اهدا کردند.

برنامه های کاروان زیرسایه خورشید باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا طبق پروتکل های بهداشتی در این مناطق و بدون دیدارهای‌های مردمی و اجتماعات و جشن‌های عمومی و بصورت معدود برگزار شد.

مسئول ستاد زیر سایه خورشید شهرستان دیلم گفت: خادمین حرم مطهر رضوی پس از ورود به شهرستان دیلم با حضور در گلزار شهدای بخش امام حسن (ع) ضمن تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس با خانواده شهید حسن حیدری دیدار کردند.

رضا کاویان پور افزود: با حضور خدام حرم رضوی برنامه‌هایی شامل دیدار با خانواده های معظم شهدا شهیدحسینی زاده در بندر امام حسن، شهید ابراهیمی نژاد روستای حصار شهرستان دیلم، حضور خادمان در گلزار شهدای روستای حصار، تجدید میثاق با آرمان های شهدا و سرکشی از چند خانواده بی بضاعت بخش و شهر امام حسن با هدف کمک و هدایای متبرک انجام شد.

عطر پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در شهرهای شمالی استان بوشهر پیچید

وی اظهارداشت: کاروان زیر سایه خورشید با حضور در درمانگاه شهید حسینی زاده بخش امام حسن با کادر درمانی و مدافعان سلامت دیدار و از آنها تجلیل کردند.

وی گفت: باتوجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر از اجرای برنامه های جمعی کاروان زیر سایه خورشید صرف نظر شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد