چالش بزرگ کریمیان در شاهین شهرداری/ سرمربی جوان شاهین انتظارات را برآورده می‌کند؟


چالش بزرگ کریمیان در شاهین شهرداری/ سرمربی جوان شاهین انتظارات را برآورده می‌کند؟

مهرداد کریمیان برای حفظ شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر کار سختی در پیش دارد.

چالش بزرگ کریمیان در شاهین شهرداری/ سرمربی جوان شاهین انتظارات را برآورده می‌کند؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته میشو کریستیچوویچ، سرمربی کروات شاهین شهرداری به مسئولان این باشگاه اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، حاضر به بازگشت به ایران و ادامه همکاری با شاهینی‌ها نیست.

پس از جدایی کریستیچوویچ، مسئولان باشگاه شاهین شهرداری تصمیم گرفتند با توجه به فرصت کم باقی مانده تا پایان لیگ، مهرداد کریمیان که از فصل گذشته به عنوان مربی در کادرفنی حضور داشت را جایگزین سرمربی کروات کنند تا او سومین سرمربی شاهین شهرداری در لیگ نوزدهم باشد.

کریمیان پس از جدایی ویسی در اوایل فصل، در ۴ بازی برابر نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، ذوب آهن و گل گهر به عنوان سرمربی موقت هدایت شاهین شهرداری را برعهده داشت و از این ۴ دیدار، عایدی به غیر از یک امتیاز نداشت.

بیشتر بخوانید:

کریمیان سرمربی شاهین شهرداری بوشهر شد

مربی جوان شاهین شهرداری در غیاب کریستیچوویچ، در بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان، بار دیگر در قامت سرمربی موقت سکان هدایت شاهین شهرداری را به دست گرفت و تیمش در این دیدار به کسب یک تساوی خانگی رضایت داد.

اکنون بار دیگر کریمیان فرصت نشستن روی نیمکت سرمربیگری شاهین شهرداری را به دست آورده، اما این بار او نه به عنوان سرمربی موقت، بلکه در قامت نفر اول کادرفنی تا پایان لیگ نوزدهم هدایت شاهین را برعهده دارد و باید انتظار هواداران این تیم مبنی بر نگه داشتن شاهین شهرداری در لیگ برتر را برآورده کند.

در حال حاضر شاهین شهرداری با ۱۷ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد و برای فرار از منطقه سقوط باید از ۸ دیدار پیش رو نتایج لازم را کسب کند. باید دید سرمربی جوان شاهین شهرداری در نخستین تجربه سرمربیگری خود که با چالش بزرگی مصادف شده چه عملکردی خواهد داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات