فراخوان ثبت نام سری دهم مسابقه تلویزیونی اسرا


فراخوان ثبت نام سری دهم مسابقه تلویزیونی اسرا

علاقمندان برای شرکت در مسابقه اسرا و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا 25 تیر ، فایلهای تصویری خود را به نشانی qtv8_esra@ در فضای مجازی برنامه ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ مسابقه تلویزیونی اسرا به عنوان بزرگترین مسابقه استعدادیابی قرآنی است که تاکنون مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است در سری جدید با رویکرد جذاب تر از گذشته در ۳ رشته تلاوت تقلیدی ، مداحی و دعاخوانی و اجرای برنامه های معارفی به کشف استعداد و معرفی برترین ها می پردازد.

براین اساس تلاوت تقلیدی از استادان منشاوی. مصطفی اسماعیل و عبدالباسط بوده و در بخش اجرای برنامه های معارفی اجرا شامل مقدمه ، سلام و احوالپرسی با بینندگان و بیان یک نکته معارفی یا آیه ای از قرآن، حدیث و حکایت اخلاقی می باشد.

لازم بذکر است شرایط عمومی شرکت در مسابقه و نحوه ارسال فایل ها به شرح ذیل می باشد:

در هیچ یک از رشته ها محدودیت سنی وجود ندارد، در بخش مداحی و دعاخوانی و تلاوت تقلیدی فقط میزبان آقایان و در بخش اجرا میزبان خانمها و آقایان خواهیم بود،در هیچ یک از رشته ها محدودیت مذهب و ملیت وجود ندارد،سری دهم برنامه اسرا به شکل حضوری و تولیدی خواهد بود ، هنگام ضبط فایل در محلی ساکت و با نور کافی و صدایی واضح و گوشی همراه را به شکل افقی بگیرید.

خاطر نشان می سازد در فصل نهم مسابقه تلویزیونی اسرا از 25 استان کشور شرکت کننده حضور داشتند و اسامی ممتازان دوره نهم در صفحه مجازی برنامه تلویزیونی اسرا به نشانی qtv8_esra@ می باشد ، همچنین مرحله فینال دوره نهم اسرا که در تدارک ضبط می باشد به زودی از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن می رود.

برنامه تلویزیونی اسرا کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است و آقای سید وحید مرتضوی از چهره های قرآنی کشور تهیه کنندگی و اجرای آن را عهده دارمی باشد که ایشان ضمن اشاره به تغییرات سری دهم این مسابقه ، که بر مبنای نظر مخاطبان صورت گرفته گفت : تولید سری دهم کشف استعداد نوجوانان و جوانان در مسابقه تلویزونی اسرا به زودی و بعد از دریافت فایل های علاقمندان به شرکت در مسابقه و بررسی آن آغاز می گردد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !