فرماندار فیروزکوه: تسهیل بروکراسی اداری، کلید تحقق جهش تولید است


فرماندار فیروزکوه: تسهیل بروکراسی اداری، کلید تحقق جهش تولید است

تهران- ایرنا- فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی ضلع اصلی تحقق شعار سال به شمار می‌روند لذا از مدیران شهرستان انتظار داریم با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و تسهیل فرآیند اداری در راستای تحقق شعار سال جهش تولید گام بردارند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، تلاش همه مدیران باید در جهت تحقق رونق تولید و تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری بخصوص سرمایه گذاران داخلی باشد.

وی تصریح کرد: امروز باید با نگاه ملی و فارغ از نگاه های سیاسی و جناحی در قالب نظام اسلامی بدنبال بهبود شرایط معیشتی مردم و رونق اقتصادی باشیم تا دشمنان و تروریسم های اقتصادی نتوانند تاثیری در زیستن، رفاه و وضعیت اجتماعی جامعه داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: با تعامل، هماهنگی و وحدت مدیران و مسئولان شهرستان فیروزکوه در سال ۹۸ و با اقدامات انجام گرفته نقطه عطفی را در تحقق رونق تولید شاهد بودیم و در عمل ثابت شد که با هدف گذاری می‌توان بخوبی فعل خواستن را صرف کرد.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: بی‌تردید در سال جاری نیز با توجه به ظرفیت های مناسب شهرستان در حوزه های مختلف تحقق جهش تولید امکان پذیر است و فیروزکوه یکی از شهرستان‌های پیشتاز در تحقق شعار سال است.

یوسفی جمارانی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های شهرستان بایستی نسبت به پاسخگویی استعلام‌ها در حوزه های مختلف خدماتی و زیرساختی بخصوص در راستای جهش تولید با دقت و سرعت بیشتری عمل کنند و از طولانی کردن زمان استعلام پرهیز کنند.

وی حل مشکلات مردم را اقدام انقلابی دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان در حوزه های مختلف اقتصادی و تولیدی در راستای جهش تولید از قطع ارائه خدمات بدون هماهنگی با فرمانداری پرهیز کنند.

این مقام مسئول گفت: گشت مشترک بازرسی از صنوف در سطح شهر باید با جدیت ادامه پیدا کند و با تقویت تیم های نظارتی با شناسایی واحد های متخلف از سو جریان های اقتصادی و تخلف ها جلوگیری کرد.

شهرستان فیروزکوه دارای دو شهرک صنعتی و محصولات کشاورزی و دامداری مرغوب با جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید