درگ جالب شورلت کوروت C8 با شلبی F150 سوپر اسنیک


درگ جالب شورلت کوروت C8 با شلبی F150 سوپر اسنیک

مسابقات درگ عمدتاً بین خودروها هم‌رده و هم‌کلاس برگزار می‌شود اما این بار شاهد درگ بسیار متفاوتی از کانال یوتیوب Throttle House هستیم زیرا در اینجا در دو مسابقهٔ درگ و رولینگ، شورلت کوروت C8 موتور وسط در برابر شلبی F150 سوپر اسنیک قرار گرفته است. خب شاید در نگاه اول به نظر برسد که … The post درگ جالب شورلت کوروت C8 با شلبی F150 سوپر اسنیک...

مسابقات درگ عمدتاً بین خودروها هم‌رده و هم‌کلاس برگزار می‌شود اما این بار شاهد درگ بسیار متفاوتی از کانال یوتیوب Throttle House هستیم زیرا در اینجا در دو مسابقهٔ درگ و رولینگ، شورلت کوروت C8 موتور وسط در برابر شلبی F150 سوپر اسنیک قرار گرفته است. خب شاید در نگاه اول به نظر برسد که این رقابت هیچ معنی و منطقی ندارد زیرا در آن یک سوپراسپرت به مصاف یک پیکاپ رفته است اما باید توجه داشت که این پیکاپ یک F150 معمولی نیست و زیر پوست خود تسلیحات مخوفی را پنهان کرده است.

درگ جالب شورلت کوروت C8 با شلبی F150 سوپر اسنیک

مهم‌ترین سلاح F150 سوپر اسنیک زیر کاپوت آن قرار گرفته یعنی جایی که یک نیروگاه ۵ لیتری V8 با یک سوپرشارژ ۲.۹ لیتری پنهان شده و قدرت فوق‌العاده‌ای برابر با ۷۷۰ اسب بخار تولید می‌کند. سوپر اسنیک به لطف این سوپرشارژر عظیم و سایر اصلاحات جزئی موتور، ظرف تنها ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. از سوی دیگر، پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی کوروت قدرت بسیار کمتری دارد اما ترکیب موتور وسط جدید C8 مزیت بزرگی در مسابقهٔ درگ محسوب می‌شود زیرا قرارگیری وزن موتور روی چرخ‌های عقب کشش بهتری را در آغاز حرکت به همراه دارد.

درگ جالب شورلت کوروت C8 با شلبی F150 سوپر اسنیک

هرچند روی کاغذ F150 سوپر اسنیک قدرت بسیار بیشتری دارد اما روی پیست این مار زهرآگین در هیچ‌کدام از مسابقه‌ها پیروز نمی‌شود. بااین‌حال اگر امکان انتخاب یکی از این خودروها برای یک روز رانندگی به شما داده شود، کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ مطمئناً این انتخاب بسیار سختی است زیرا هرچند کوروت خودروی سریع‌تری است اما F150 سوپر اسنیک هم پیکاپ بسیار جذابی است که می‌تواند با قدرت عظیم خود، در پیچ‌ها بسیار راننده را سرگرم کند. درهرحال با همهٔ این‌ها، اگر بخواهید یکی از این دو ماشین را برای رانندگی انتخاب کنید، کدام‌یک را ترجیح می‌دهید؟

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند