مرسدس : خودروی لوئیس همیلتون مشکل دارد


فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مرسدس توتو ولف، بیان کرده است که در تقلای پیدا کردن مشکل فرمانپذیری خودروی لوئیس همیلتون هستند که بر عملکرد وی در تمرین دوم روز جمعه وی تاثیر گذاشته است. همیلتون در تمرین دوم مسابقه دوم فرمول یک اتریش با 0.688 هزارم ثانیه اختلاف با مکس ورشتپن، در رده ششم قرار گرفت. توتو ولف در این مورد گفت: ما کمی در شرایط مبهمی...

فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک مرسدس توتو ولف، بیان کرده است که در تقلای پیدا کردن مشکل فرمانپذیری خودروی لوئیس همیلتون هستند که بر عملکرد وی در تمرین دوم روز جمعه وی تاثیر گذاشته است.

همیلتون در تمرین دوم مسابقه دوم فرمول یک اتریش با 0.688 هزارم ثانیه اختلاف با مکس ورشتپن، در رده ششم قرار گرفت. توتو ولف در این مورد گفت:

ما کمی در شرایط مبهمی هستیم، مخصوصا در مورد زمان لوئیس. یک مشکلی با آن خودرو وجود دارد. در حال حاضر، ما نمی دانیم. خودرو کاملا در پیچ های سرعت پایین و متوسط مشکل دارد. اما خب داده ها در اختیارمان است و شما باید برای نگاه کردن و بررسی کردن آنها وقت بگذارید.

ولف همینطور بیان کرده که گزینه های پیشرفت برای مرسدس آن چنان زیاد نبودند ولی ردبول و ریسینگ پوینت قدم های مهمی را برداشتند:

در مقایسه با هفته گذشته، ورشتپن بهتر شده و مخصوصا ریسینگ پوینت که واقعا بهتر شده و بهبود یافته است. بقیه همه به مانند ما کندتر هستند اما خب داده ها و افکار زیادی برای جمع آوری وجود دارد تا بررسی شود که چطور می شود عملکرد را بهبود داد.

درست است که (خودرو) در حالت کاملا تهاجمی قرار نداشت ولی اینطوری نبود که نیمه تهاجمی باشد. ما همین الان هم کمی بیشتر به آن اضافه کردیم، بگذارید اینطوری بگویم که سطح عملکردی را استفاده کردیم که اصولا در جمعه ها استفاده و رانندگی نمی کنیم.

مرسدس : خودروی لوئیس همیلتون مشکل داردمرسدس : خودروی لوئیس همیلتون مشکل دارد

لوئیس همیلتون ، مرسدس آ ام گ – فرمول یک اتریش 2020

لوئیس همیلتون نیز بیان کرد:

من نمی دانم، واقعا چیزی نمی توانم بگویم. عادی به نظر می رسید اما خیلی (با سطح ایده آل) فاصله داشت برای همین کارهای زیادی برای پیدا کردن چرایی این ماجرا وجود دارد، من در تمرین اول حس خوبی را داشتم و در شروع تمرین دوم هم خوب بود و ناگهان افت کرد. افراد دیگر درون پیست سریع هستند و والتری نیز مطمئنا سرعت خوبی دارد.

امیدوارم که فردا کمی بهتر باشد. مزخرف خواهد بود که ما مرحله تعیین خط نداشته باشیم به این خاطر که (این مرحله تمرین) عالی نبود. من باید حتی نسبت به هفته پیش، از رده های عقب تر مسابقه را شروع کنم برای همین کار را مطمئنا چالش برانگیز می کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی