مشاور اقتصادی کاخ سفید: بازگشایی مدارس در پاییز چندان سخت نیست


مشاور اقتصادی کاخ سفید: بازگشایی مدارس در پاییز چندان سخت نیست

«لری کودلو» به تبعیت از رئیس‌جمهور آمریکا بر لزوم بازگشایی مدارس این کشور در فصل پاییز علی‌رغم شیوع گسترده ویروس کرونا تاکید کرد.

مشاور اقتصادی کاخ سفید: بازگشایی مدارس در پاییز چندان سخت نیست

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، لری کودلو، مشاور اقتصادی کاخ سفید گفته است به رغم خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، بازگشایی مدارس در پاییز مهم است و بازگشت دانش آموزان به مدارس در شرایط قابل اطمینان چندان هم سخت نیست.

وی گفت: اظهارات رئیس جمهور در خصوص بازگشایی مدارس در پاییز سرو صدای زیادی به پا کرد. آن‌ها [دانش آموزان] باید آموزش ببینند. فرزندان خود را به مدارس بفرستید و بگذارید بیاموزند در غیر این صورت خدا می‌داند چه می‌آموزند.

کودلو افزود: به مدرسه برگردید. ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم و شما با رعایت فاصله اجتماعی، بررسی روزانه حرارت بدن، آزمایش از عهده آن بر می‌آیید. کار چندان سختی نیست.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بر بازگشایی مدارس این کشور در پاییز همزمان به شیوع کرونا تاکید کرد. او با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس در پاییز اهمیت بالایی دارد گفته بود فرمانداران ایالات را تحت فشار قرار می‌دهیم تا مدارس را در فصل پاییز بازگشایی کنند. ترامپ گفت آن‌هایی که فکر می‌کنند مدارس باید بسته بماند بر این تصور هستند که از لحاظ سیاسی برای همه آن‌ها بهتر است.

در پی اظهارات ترامپ بسیاری از معلمان نسبت به شیوع ویروس کرونا میان دانش آموزان هشدار داده و ابراز نگرانی کردند. برخی از فرمانداران ایالات نیز موضع مخالف علیه پیشنهاد ترامپ اتخاذ کردند

ترامپ در حالی بر بازگشایی مدارس در آمریکا تاکید دارد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور شاهد جهش بوده است. تاکنون بیش از ۳ میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، بیش از ۱۳۵ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه