40 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در مدارس روانسر فعال است


40 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در مدارس روانسر فعال است

کرمانشاه- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت: دانش‌آموزان روانسری اوقات فراغت تابستانی خود را در 40 پایگاه با شعار «هر دانش آموزیک مهارت» سپری خواهند کرد.

«کامران حسین‌زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مدارس منتخب ابتدایی، متوسطه اول و دوم (نظری ومهارتی ) کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی، سالن های ورزشی ،پژوهش سرای دانش آموزی تفکر و واحد سوادآموزی به عنوان پایگاه‌های تابستانی شهرستان انتخاب شده اند.

وی اظهار داشت: در تابستان سالجاری نیز پایگاه مزرعه تابستانی و پژوهش سرا میزبان دانش آموزان روانسری است.

وی با بیان اینکه این پایگاه ها تا پایان مرداد فعالیت خواهند داشت، ادامه داد: سهمیه آموزش و پرورش شهرستان روانسر در تابستان سالجاری جذب و آموزش ۲ هزار و ۶۳۰ نفر است.

مدیر آموزش و پرورش روانسر اضافه کرد: این نهاد در چهار ماه اخیر با یک تغییر رفتار به علت شرایط خاص کرونایی مواجه شده‌ و خود را برای حضور در فضای مجازی آماده کرده‌است تا برای دست‌یابی به اهداف غنی سازی اوقات فراغت مانعی نباشد.

حسین زاده اظهار داشت: باتوجه به شرایط حساس جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بتوانیم در فضای مجازی و در سامانه شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) بتوانیم اوقات فراغت مناسبی را برای دانش آموزان شهرستان فراهم نماییم.

شهرستان روانسر حدود ۹ هزار دانش آموز در پایه های مختلف تحصیلی دارد و بیش از ٨۰۰ فرهنگی در بخش های مختلف فعالیت دارند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان