مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان: به اهالی فرهنگ و هنر، تسهیلات کرونایی پرداخت می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان: به اهالی فرهنگ و هنر، تسهیلات کرونایی پرداخت می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کسب و کارهای آسیب دیده در بحران کرونا در حوزه فرهنگ و هنر، تسهیلات حمایتی ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان، احمدرضا احسانی در گفتگویی با اعلام اینکه سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir برای ثبت تقاضای تسهیلات معرفی شده است، خاطرنشان کرد: این تسهیلات با سود ۱۲ درصدی در سه سقف به این گروه ها پرداخت می‌شود.

وی افزود: کارفرمایان دارای کد گارگاه به ازای هر کارمند یا کارکن شاغل در بنگاه ۱۶ میلیون تومان، کارفرمایان خویش‌فرما ۸ میلیون تومان و آزادکاران فاقد بیمه ۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه ۲۰ بانک و مؤسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده است، تصریح کرد: متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرآیند ثبت‌نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل کرده و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک‌های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است، صاحبان کسب وکارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که دارای کدبیمه کارگاهی هستند تا پایان تیرماه مهلت دارند درخواست تسهیلات از طریق سامانه کارا را ارائه و ثبت کنند.

48

کد خبر 1409796

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر