برنامه‌های هفته ازدواج  در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود


برنامه‌های هفته ازدواج  در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود

معاون ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های هفته ازدواج بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

جلسه تخصصی کمیته ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل 25 تیرماه با حضور اعضا و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان و با موضوع گرامیداشت و هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج برگزارشد.

در این جلسه اکبر نگاهی با تاکید بر اهمیت هفته ازدواج در حفظ و تحکیم بنیان خانواده و گسترش سنت حسنه ازدواج اظهار کرد: برنامه‌های ابلاغی از طرف معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع توجه به پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین و بهرمندی از ظرفیت خیران در کمک رسانی به جوانان در موضوع ازدواج، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه‌ها و اطلاع رسانی عمومی برای خدمات ارائه شده در هفته ازدواج ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت ازدواج و خانواده و با تاکید وزارت ورزش و جوانان به این موضوع در استانها، با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های هفته ازدواج بیشتر در بستر فضای مجازی خواهد بود و دستگاه‌های اجرایی نسبت به این موضوع برنامه‌های خود را به دبیر خانه ارائه دهند.

معاون فرهنگی و امور جوانان با اشاره به عناوین برنامه های هفته ازدواج خاطرنشان کرد: هفته ازدواج از روز چهارشنبه اول مرداد لغایت سه شنبه 7 مرداد ماه ( اول دیحجه لغایت 7 ذیحجه) در سراسر کشور با عناوین جوانان، ترویج و تسهیل ازدواج موفق و آسان، مشارکت خیرین- جوانان، تشکیل خانواده متعالی بر اساس سنت الهی- جوانان،ازدواج، تقویت و ترویج سبک زندگی سالم و ایرانی- جوانان، فرهنگسازی مشاوره ازدواج، انتخاب آگاهانه- جوانان، ترویج ارزشهای متعالی و سنت‌های پسندیده ازدواج، ازدواج فرزند آوری، جامعه جوان، سالم، پویا و بالنده- جوانان، حفظ سنتها وارزش‌های اسلامی، عفاف، تحکیم بنیان خانواده برگزار خواهد شد.

وی تجلیل از خیرین فعال حوزه خانواده و ازدواج، رسانه های فعال در این حوزه، زوج‌های که ازدواج ساده و موفق داشته‌اند و همچنین زوجینی که در دوران کرونا بخاطر حفظ سلامتی خود و هموطنان از برگزاری مراسم عروسی صرف نظر کردهاند را از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج اعلام کرد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست مردم، مجلس را تکمیل کنند