غزنی قبرستان تروریستان خواهد شد!


‏این روزها فجایع و نا امنی ها در ولایت غزنی به اوج خود رسیده است. وزرای امنیتی را به صورت اختصاصی به پارلمان احضار کردیم و خواهان توضیح شدیم. طرحی را برای تامین امنیت ولایت مان به آن ها تقدیم‌کردیم. در هفته های گذشته بخشی از بحث های...

‏این روزها فجایع و نا امنی ها در ولایت غزنی به اوج خود رسیده است. وزرای امنیتی را به صورت اختصاصی به پارلمان احضار کردیم و خواهان توضیح شدیم. طرحی را برای تامین امنیت ولایت مان به آن ها تقدیم‌کردیم. در هفته های گذشته بخشی از بحث های کمیسیون امنیت داخلی را به غزنی اختصاص دادیم. و شخصا با مقامات ارشد وزارت دفاع( وزیر دفاع، لوی درستیز و قوماندان قول اردوی عملیات های خاص) دیدار نمودم و پی گیر اقدامات و اجراات شان شدم.

‏نیروهای زیادی به غزنی رفته اند و نیروهای زیادتر دیگری در راه است. تجهیزات و امکانات وافری برای نیروهای امنیتی رسیده است. عملیات های هدفمند موثری در حال اجراست. تروریستان تا کنون ضربه های شدیدی خورده اند و ضربات سهمگین تری در راه است.

به عنوان یک عسکرسیاسی و خدمت گذار کوچک مردم خود برای تامین امنیت ولایت مان تا رفع خطرات جدی کنونی آرام نخواهم نشست. شب و روز پی گیر تامین امنیت ولایت مان خواهم بود. با اقداماتی که صورت می گیرد ولایت غزنی قبرستان تروریستان خواهد شد. گزاف نمی گویم از اقدامات بسیار موثر نیروهای دفاعی مطلع هستم. خبرخوش این که در روزهای آینده شاهد اتفاقات بسیار بسیار خوبی به منظور تامین امنیت ولایت غزنی خواهیم بود!

لازم است از سرقوماندانی اعلای قوای مسلح، وزارت دفاع به ویژه سرپرست وزارت، لوی درستیز و جنرال فرید قوماندان قول اردوی عملیات های خاص تشکر کنم.
هم چنین از سرپرست وزارت داخله جناب جنرال اندرابی، معین ارشد جنرال صبور، و جنرال ضیا سراج سرپرست ریاست عمومی امنیت ملی تشکر ویژه نمایم و دست فرماندهان نیروهای امنیتی و دفاعی را در ولایت غزنی به گرمی می فشارم و به ایشان درود می فرستم!

عارف رحمانی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قهرمان ایرانی پارالمپیک درگذشت