فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): تحریم‌ها فرصت‌های زیادی نصیب کشور کرد


فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): تحریم‌ها فرصت‌های زیادی نصیب کشور کرد

یزد- ایرنا- فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به اینکه تحریم‌ها با وجود سختی‌هایی که به کشور تحمیل کرد، فرصت‌های متعددی بوجود آورد گفت: این قرارگاه با تکیه بر نیروهای جوان و نخبگان کشور اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

"سعید محمد" روز چهارشنبه طی نشستی در یزد افزود: ۴۰ درصد تولید بنزین، ۲۳ درصد تولید گازوئیل، اجرای چهار هزار کیلومتر خط ریلی، ۲۹۰ کیلومتر خط مترو، ۹۰۰ کیلومتر آزادراه، بیش از ۵۶۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب، ۶۲ سد با ظرفیت مخزن حدود ۴۵ درصد کل مخازن سدهای کشور، احداث ۲۳ هزار کیلومتر فیبر نوری و افزایش ظرفیت از سه به ۱۹ ترابایت و بیش از ۱۵۰ میلیون متر مکعب گاز شیرین از پروژه‌های اجرا شده قرارگاه است.

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی سپاه الغدیر یزد، وی خاطرنشان کرد: بحث‌های محرومیت‌زدایی هم در جای جای روستاهای نزدیک و همجوار کشور ما انجام شده به گونه‌ای که قرارگاه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های خود را در این حوزه تدوین کرده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: یزد دومین استان معدنی کشور پس از کرمان است و به لحاظ تنوع در مواد معدنی هم این استان نخستین استان کشور به حساب می‌آید و این ظرفیت بسیار گسترده است اما جای تاسف دارد که ۶۴ درصد از بیکاران، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند.

محمد با بیان اینکه یزد به شدت با معضل کم‌آبی روب‌روست گفت: اگر چاره‌اندیشی درستی در این زمینه نشود این بحران در آینده نزدیک به شدت برای استان چالش‌ساز می‌شود کما اینکه همین الان هم ۳۰۰ روستا در یزد به صورت سیار آب دریافت می‌کنند.

محمد در سفر ۲ روزه به یزد علاوه بر بازدید از چند طرح با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری