آرامستان شهرکرد به‌دلیل شیوع کرونا بسته شد


آرامستان شهرکرد به‌دلیل شیوع کرونا بسته شد

شهرکرد- ایرنا- شهردار شهرکرد اعلام کرد: ورود به آرامستان بهشت رحمت این شهر به دلیل افزایش شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

بهادر عبدالغنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در همین راستا از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر همکاری با مجموعه شهرداری شهرکرد، زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند.

وی افزود: بسته بودن مسیرهای منتهی به آرامستان بهشت رحمت شهرکرد با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و براساس دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

عبدالغنی تصریح کرد: همچنین براساس دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری، به ‌منظور تلاش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، در هر مراسم عزاداری تنها ۱۵ نفر از بستگان درجه یک متوفی می‌توانند در آرامستان حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

شهرکرد به‌عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)