دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند


دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی دستگاه های اجریی استان باید خدمات جمهوری اسلامی را اطلاع رسانی کنند تا مردم از این خدمات آگاه شوند و بدانند که تمام تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آن ها بوده است.

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری شامگاه روز جمعه در نشست دستگاه های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دشمنان و ضد انقلاب تلاش می کنند زمینه نارضایتی مردم را فراهم کنند و توده های مردم را به اغتشاش و ناامنی دعوت کنند.

وی افزود: عزم دولت جمهوری اسلامی برای رفع مشکلات مردم جزم است و همه مسئولان بیش از پیش پای کار آمده اند تا در این شرایط اقتصادی و تحریم های بی رحمانه دشمنان برای پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بکارگیری جوانان و توجه به توانمندی زنان از مقوله های مهم در عرصه مدیریتی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

کلانتری عنوان کرد: باید ۲۴ ساعت قبل از قطعی آب، برق، گاز و دیگر خدمات به مردم اطلاع رسانی دقیق شود.

وی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر یاسوج تعامل بیشتری با هم داشته باشند و شهرداری با نشاط و انگیزه بیشتر در بهبود فضای مبلمان شهری و زیبا سازی شهر بکوشد.

کلانتری تاکید کرد: برخی مواقع به سبب شکستگی لوله ها و فرسودگی آن ها شاهد قطعی آب در مناطق مختلف یاسوج هستیم که شرکت ابفا باید به مهم توجه کرده تا از نارضایتی مردم تا حد زیادی بکاهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پرداخت نشدن حقوق آبداران هم استانی توسط پیمانکاران، افزود: ۲۴ میلیاردریال اعتبار برای پرداخت حقوق این آبداران اختصاص یافت و به حساب شرکت آب و فاضلاب استان ریخته شد.

وی تصریح کرد: آبداران نقش موثری در آبرسانی به روستاها دارند و البته باید این آبداران با حقوق خود آشنا شوند و بدانند که پیمانکار باید حقوق آن ها را پرداخت کند.

کلانتری ابراز داشت: چنانچه پیمانکاری حقوق آبداران را طبق قرار داد به موقع پرداخت نکرد شرکت ابفا باید آن پیمانکار را تغییر دهد زیرا که این آبداران با حداقل دستمزد در حال فعالیت هشتند.

وی تاکید کرد: وزارت نیرو حدود ۸۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری کرده که باید تلاش شود تا زمان به بهره برداری از آن‌ها تدبیر لازم برای جلوگیری از قطعی برق اتخاذ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید کنده کاری های ایجاد شده در خیابانه و معابر توسط دستگاه های خدمات رسان در کوتاه ترین زمان ترمیم شوند و نگذاریم که این کنده کاری ها مبلمان شهری را به هم بزند و رفت و آمد مردم دچار مشکل شود.

کلانتری گفت: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا به شهرداری‌های استان کمک شود و از شهرداری‌ها انتظار داریم کاری کنند تا مسافرانی که وارد شهرهای استان می شوند نشاط شهری را در شهرهای استان ببینند.

وی عنوان کرد: ۱۱۱۵ روستا در کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی شده که از این تعداد ۸۲۷ روستا در این دولت انجام شده است و سال ۱۴۰۰ پایان گازرسانی و استان سبز را خواهیم داشت.

وی با اشاره به موضوع شیوع کرونا، گفت:روز گذشته، مراسم تدفینی با شرکت ده ها نفر زن و مرد در شهرستان مارگون برگزار شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری این مراسم ها با این حجم از شلوغی در روزهای کرونایی بحران زا است و باید از برپایی و شرکت در چنین مراسماتی به جد بپرهیزیم.

شهردار یاسوج نیز گفت: کنده کاری های ایجاد شده توسط دستگاه های خدمات رسان به سبب طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه در برخی شهر ها سبب نارضایتی مردم شده است.

نستهن مقدم افزود: مناطق شهری که توسط شهرداری آسفالت شده، به دلیل این کنده کاری ها از سوی برخی از دستگاه های خدمات رسان آسیب می بینند و حیف و میل منابع می شود.

مقدم عنوان کرد: به سبب شیوع ویروس کرونا شهرداری متحمل آسیب های درآمدی زیادی شده اما شهرداری سطح خدمات را کاهش نداده است.

وی ابراز داشت: برای اجرای طرح های برق رسانی به نقاط مختلف شهری می توان به سمت ایجاد بستر زیرزمینی رفتء.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نیز عنوان کرد: ۱۹۷ ایستگاه پمپاژ در این استان موجود است.

فیض الله پاسره تاکید کرد: چنانچه هر یک از این پمپاژها دچار مشکل شوددر این شرایط اقتصادی، جایگزین یک پمپ جدید افزون بر ۸۰۰ میلیون ریال هزینه در بر دارد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ دستگاه پمپ در استان خریداری، هزینه تعمیرات افزون بر ۵ میلیارد ریال، ۲۰ دستگاه الکترو پمپ تعمیر شده است.

پاسره عنوان کرد: تعداد شکستگی‌ها در سال گذشته ۸ هزار و ۴۷۹ مورد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال بوده که این تعداد امسال به ۲ هزار و ۴۶۳ مورد با هزینه کرد ۱۳ میلیارد ریال رسیده است.

وی بیان کرد: اسفند سال گذشته تاکنون ( با شیوع کرونا ) میزان مصرف آب در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است و تلاش بر این بوده در بحث تامین آب در استان مشکلی پیش نیاید و در ایام کرونایی ۲۵۰ تن آب ژاول تولید شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شکستگی های لوله آب ناشی از فرسودگی نیست و به خاطر فشار زیاد آب است و ما خود به خاطر تخریب آسفالت ها نگران هستیم و تنها به خاطر تعمیر این کارها صورت می گیرد.

پاسره عنوان کرد: با توجه به کمک ها و اعتبارات نقدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در روز شنبه پرداخت حقوق آبداران در دستور کار قرار می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز