پیوستن داوود ناجی به ارگ، کنش ها و واکنش ها!


پیوستن داوود ناجی به ارگ مانند دستگیری عقاب تخار، کنش ها و واکنش های مثبت و منفی را در قبال داشت در حال که هر دو قضیه در اصل فاقد ارزش است نه گرفتاری عقاب تخار بالای امنیت کابل تاثیر دارد و نه بودن و نبودن داوود ناجی در درون شورای امنیت...

پیوستن داوود ناجی به ارگ مانند دستگیری عقاب تخار، کنش ها و واکنش های مثبت و منفی را در قبال داشت در حال که هر دو قضیه در اصل فاقد ارزش است نه گرفتاری عقاب تخار بالای امنیت کابل تاثیر دارد و نه بودن و نبودن داوود ناجی در درون شورای امنیت بالای هزاره ها.
البته تقرر داوود ناجی سوال برانگیز است به خاطر این که داوود ناجی وابسته به یک جریان عدالت خواهی بود که بسیار ضربه سنگین را دیده اند و ناجی هم یکی از منتقدان ارگی ها بود.

اگر ارگی ها به جای داوود ناجی ده ها هزاره تحصیل کرده و اساتید دانشگاه ها را که برای کمپین انتخاباتی اشرف غنی احمدزی در تلویزیون ها گلو پاره می‌کردند و امروز کسی سلام شان را والیک نمی گیرند مقرر می کردند و یا در آینده مقرر می کنند هیچ کسی شاید عکس العمل نشان نمی دادند و در آینده هم نمی دهند اما اتاق فکری ارگی ها بسیار هوشمندانه و زیرکانه سر مخالفان خود را خم می کنند.

داوود ناجی به خاطر پول و رسیدن به زندگی پرتجمل به ارگی ها پیوسته است و دیگران هم همین کار را می کنند و دالر لعنتی سر بسیاری گردنکشان راخم کرده است و داوود ناجی بسیار کوچکتر از آنها است.
البته داوود ناجی از دو مرجع باید عذرخواهی کند.
ا: خانواده های بازماندگان شهدای جنبش روشنایی
۲: ارگی ها
ناگفته نماند که این پست داوود ناجی فقط به درد خودش می خورد که چگونه میتواند داخل شبکه های مافیایی شود و اگر بتواند پول پیدا کند و همین کار هم دشوار است.

کد (9)


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | محمدرضا گلزار دست به دامان هوادارانش شد؛ مشکل آقای بازیگر چیست؟ چرا کلافه شده؟