خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال کیف انگلیسی


سریال “کیف انگلیسی″، سریال ایرانی به کارگردانی سیدضیا الدین دری و تهیه کنندگی حسن بشکوفه است. این سریال در ژانردرام-تاریخی در سال 78 ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه یک منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی […] نوشته خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال کیف انگلیسی اولین بار در...

سریال “کیف انگلیسی″، سریال ایرانی به کارگردانی سیدضیا الدین دری و تهیه کنندگی حسن بشکوفه است. این سریال در ژانردرام-تاریخی در سال ۷۸ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه یک منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “کیف انگلیسی” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در تیر ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال کیف انگلیسی

خلاصه داستان

سریال “کیف اینگلیسی” روایتگر فردی به نام “منصور ادیبان” است. او که تحصیل کرده رشته حقوق در فرانسه است، پس از شکست در رقابت‌های انتخاباتی مجلس، با حمایت مستانه دختری از طبقه رجال، در انتخابات دوره بعدی مجلس پیروز می‌شود.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال کیف انگلیسی

وی تحت تاثیر مستانه با انگلیسی‌ها آشنا شده و از این رهگذر تغییرات اساسی در زندگی خصوصی و تفکرات قبلی‌اش پدید می آید و…

اسامی بازیگران سریال کیف انگلیسی

علی مصفا لیلا حاتمی محمدرضا شریفی‌نیا زنده یاد سیروس گرجستانی صبا کمالی حسام هنرمند قطب‌الدین صادقی فاطمه نوری حسام نواب صفوی پیمان شریعتی فرشید ابراهیمیان جعفر بزرگی عبدالله اسفندیاری منصور والامقام مهدی تقی‌نیا رضا کیانیان فرهاد اصلانی

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال کیف انگلیسی

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: سیدضیا الدین دری، تهیه کننده: حسن بشکوفه، فیلمبرداری: عظیم جوانروح، تدوین: سیدضیا الدین دری، آهنگساز: فرهاد فرخ الدینی.

زمان پخش سریال کیف انگلیسی

سریال “کیف انگلیسی” قرار است از یکشنبه (مصادف با ۱۵ تیر) راس ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۴:۰۰ و ۲۲:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا