دادستانی تبریز با عاملان برگزاری تجمع برخورد می‌کند


دادستانی تبریز با عاملان برگزاری تجمع برخورد می‌کند

تبریز-ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی اعلام کرد: این مجموعه با عاملان برگزاری هر گونه تجمع در جهت نادیده گرفتن مصوبات ستاد مقابله با کرونا به شدت برخورد می‌کند.

بابک محبوب علیلو روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اجرای کامل مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا، افزود: باید توجه داشت که سلامت مردم برای ما دارای اهمیت بوده و در اولویت است و در این خصوص با کسی تعارف نداریم و تحت هیچ شرایطی نمی توانیم در برابر بی توجهی ها چشم پوشی کنیم.

وی بر لزوم برخورد دستگاه قضایی با عاملان برگزاری اجتماعات تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و ممنوعیت هر گونه تجمع، تشکیلات قضایی آذربایجان شرقی در عمل به این مساله ورود کرده است.

محبوب علیلو اضافه کرد: در همین راستا تا به امروز چندین محل و واحد صنفی که اقدام به برگزاری تجمع کرده بودند در شهر تبریز پلمب شده و در صورت نیاز برخوردهای لازم دیگر نیز انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط افراد جامعه، گفت: با توجه عدم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، محدودیت ها در شهرستان های قرمز به قوت خود باقی بوده و ما هم نسبت به این محدودیت ها حساسیت و دقت داریم.

محبوب علیلو گفت: مردم تخلفات مربوط به نادیده گرفتن هشدارهای کرونایی را می توانند به مدیریت نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و یا دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان گزارش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام