معاون استاندار: تمام معابر کرمانشاه باید نام‌گذاری شوند


معاون استاندار: تمام معابر کرمانشاه باید نام‌گذاری شوند

کرمانشاه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه گفت: تمام معابر عمومی سطح استان باید توسط شهرداری و دیگر دستگاه‌های عضو کارگروه پایگاه نظام ملی آدرس‌گذاری مکان محور باید نامگذاری شوند.

«افشین کریمی» روز دوشنبه در سومین جلسه کارگروه پایگاه نظام ملی آدرس‌گذاری مکان محور افزود: هفته آینده دفتر امور شهری باید گزارش عملکرد خود را در خصوص نصب تابلو در معابر عمومی سطح استان ارائه دهد.

وی اظهار داشت: متأسفانه برخی از مدیران جلسات را جدی نمی‌گیرند و بدون اطلاعات قبلی وارد جلسه می‌شوند که این نشان از کم کاری این مدیران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: در جلسه آینده، مدیران عضو این کارگره، ضمن ارائه میزان پیشرفت عملی این طرح ملی (GNAF) که از حساسیت ویژه ای برخوردار است، باید تئوری پردازی را به پایان رسانده و اقدامات عملی و کار انجام شده را ارائه دهند.

کریمی عنوان کرد: تمام معابر عمومی سطح استان باید توسط شهرداری و با همکاری دستگاه های عضو این کارگروه، نامگذاری شود و هیچگونه معابری بدون نام در سطح استان وجود نداشته باشد.

وی افزود: در کرمانشاه به دلیل گستردگی و کلان شهر بودن، نیاز به زمانبندی و اجرای پله ای داریم، اما در طول این زمان‌بندی باید تمام معابر حداکثر تا ۲ ماه آینده، نامگذاری شود.

وی تاکید کرد: کم کاری مدیران و خصوصا شهرداری‌های مناطق کم جمعیت در نامگذاری معابر عمومی، به هیچ عنوان پذیرفته نیست و در جلسه آینده کارگروه (GNAF) بدون اغماض نام دستگاه های کم کار را اعلام می‌کنیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان این کلانشهر خدمات شهری ارایه می دهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟