جشنواره مجازی مبل و منبت ملایر سال 99


جشنواره مجازی مبل و منبت ملایر سال 99

هرساله به توجه به استقبال مردم از بازار مبل ملایر جشنواره‌ای به‌عنوان مبل و منبت ملایر در شهرستان ملایر برگزار می‌شود. در این جشنواره بیش از هزار مدل مبلمان در بازار به نمایش گذاشته می‌شود و بیش از سیصد تولیدکننده در این شهر محصولات خود را عرضه می‌کنند و از سراسر کشور برای خرید دکوراسیون منزل خود به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مبلمان محمدی، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا جشنواره مبل و منبت ملایر به‌صورت مجازی برگزار می‌گردد و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مبل ملایر خرید آنلاین داشته باشید.

تاریخ جشنواره مبل و منبت ملایر در سال ۹۹ مانند سال‌های قبل در انتهای مردادماه هست.

با خرید آنلاین می‌توانید بدون مراجعه به بازارهای مبل کشور به‌صورت کاملاً آنلاین و در کنار خانواده خرید مبل را از بازار مبل ملایر داشته باشید.

در سال ۹۹ انواع محصولات کلاسیک و انواع محصولات مبلمان سلطنتی و مبلمان راحتی به‌روزرسانی شده و مدل‌های جدید در بازار موجود هست؛ که همه محصولات در وب‌سایت مبل محمدی به‌روز شده است.

جدیدترین مبلمان کلاسیک سال ۹۹

از جدیدترین مبلمان در بازار مبل ملایر می‌توان به مبلمان کلاسیک چراغان اشاره کرد این مبلمان یکی از پرفروش‌ترین مبلمان در بازارهای مبل کشور است که در گروه صنعتی مبلمان محمدی تولید و به بازار مبل کشور عرضه می‌گردد. این مبلمان از چوب گردو ساخته‌ شده است و از نظر زیبایی نیز در سطح بالایی هست.

جدیدترین مبلمان راحتی سال ۹۹

جشنواره مجازی مبل و منبت ملایر سال 99

در بخش مبلمان راحتی نیز می‌توان به مبلمان چستر اشاره کرد این نوع مبلمان تماماً با دست‌زده می‌شود و از کیفیت و زیبایی بالایی نیز برخوردار است. این مبلمان کاربرد اداری و مسکونی را نیز دارد و شما برای دفتر کار یا پذیرایی می‌توانید از آن استفاده کند.

تولیدکننده مبلمان چستر ملایر

تولیدکننده اصلی مبل چستر گروه صنعتی مبلمان محمدی هست و با توجه به اینکه بهترین رویه‌کوب‌های چستر را دارد این مبلمان را با کیفیت و زیبایی بیشتری به بازار عرضه می‌کند. روکش این نوع مبلمان چرم و یا پارچه‌های ضد لک هست که زیبایی بهتری به مبل می‌دهد.

همچنین شما با خرید از کارخانه مبل محمدی می‌توانید بدون واسطه و خرید مستقیم داشته باشید خرید مستقیم برای شما علاوه بر اینکه قیمت مناسب‌تری دارد کیفیت بالایی نیز دارد. در این کارخانه انواع سرویس خواب‌های نوزاد –سرویس خوب دونفره انواع مبل راحتی – انواع مبل سلطنتی – و انواع مبل کلاسیک تولید می‌شود. برای دیدن محصولات می‌توانید به وب‌سایت Moblemohammadi.com مراجعه نماید و انواع محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنند.

همچنین عزیزانی که قصد خرید حضوری را دارند می‌توانند به شعبه اصلی در شهرک تخصصی مبلمان و دکوراسیون ملایر مراجعه نمایند و از نمایشگاه مبل محمدی دیدن فرمایید.

در این نمایشگاه انواع محصولات برای دکوراسیون با کیفیت درجه یک موجود هست و می‌توانید کلیه دکوراسیون چوبی منزل خود را از این نمایشگاه خرید کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی