به سلطانزوی شهردار کابل اعتمادی نیست


برنامه دسترخان ملی کمک به چهار میلیون نیازمند، به سلطان زوی اعتماد نیست. لطفا پول های کمک شده را که گفته میشود ۲۴۴ میلیون دالر می شود را لطفا در اختیار سلطان زوی شهردار کابل نگذارید که مانند مرتبه اول همه به جیب شهردار کابل و مقامات...

برنامه دسترخان ملی کمک به چهار میلیون نیازمند، به سلطان زوی اعتماد نیست.
لطفا پول های کمک شده را که گفته میشود ۲۴۴ میلیون دالر می شود را لطفا در اختیار سلطان زوی شهردار کابل نگذارید که مانند مرتبه اول همه به جیب شهردار کابل و مقامات ارشد شهرداری کابل خواهد رفت.

کمک ۲۴۴ میلیونی به چهار میلیون نفر در افغانستان و به گفته امرالله صالح به ۳۴ ولایت عادلانه تقسیم میشود. از این پول ها برای تعداد متذکر آرد، برنج، روغن، لوبیا و صابون خریداری میشود و گفته شده این کمک برای دوماه درنظر گرفته شده است.

یک مقام ارشد حکومت گفته ما برای رسانی کمک به نیازمندان تلاش خود را کرده ایم، ولی کافی نبوده است. منظور از همان برنامه نان خشک بوده که برای دوماه به نیازمدان توزیع شده بود.

اشرف غنی که بسیار عصبانی به نظر می رسید، گفت بمن اطلاع دادند که چند ولسوال گفتنه اند زمانیکه پول برای مان برسد، بخش زیادی از این پول ها را برای خود و همکاران خود میگیریم من با آنها اخطار میدهم که با انها برخورد خواهد شد. غنی افزود: کسانیکه از پول مردم به نفع خود استفاده کنند هم به مردم خیانت و هم به خداوند خیانت می کنند (جناب رییس جمهور کسیکه خیانت می کند، خدا را نمی شناسد، شما با تمام قدرت، پولیس، زندان شکنجه نمی تواند جلوی فساد را بگیرد، حالا آنها را از خدا می ترساند؟) چون زور اشرف غنی به رییس گمرک هرات نمی رسد و یا احتمالا با او شریک است، میخواهد انتقام را از ولسوال بگیرد نه آنهم با اخطار...!

محمود منجم زاده


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...