«سه شنبه های تکریم» با حضور در منزل خانواده شهید اسلامی برگزار شد


«سه شنبه های تکریم» با حضور در منزل خانواده شهید اسلامی برگزار شد

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با حضور جمعی از فعالان کانون فرهنگی هنری شفیق شهرستان بیله سوار در منزل خانواده شهید حبیب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (31 تیرماه) طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با حضور جمعی از فعالان کانون فرهنگی هنری شفیق شهرستان بیله سوار در منزل خانواده شهید حبیب اسلامی برگزار شد.

در این دیدار از مادر شهید حبیب اسلامی عیادت و از مقام گرانسنگ ایشان تجلیل و تقدیر شد.

«شهاب ملکی» مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار از برگزاری این ویژه برنامه معنوی در روزهای سه شنبه هر هفته به صورت مسجد محور با مشارکت اعضای کانون برای حضور در منازل خانواده معظم شهدا خبر داد.

روحانیون محله، نماینده بنیاد شهید و جمعی از فعالان کانون های مساجد با حضور در این برنامه معنوی از مقام خانواده معظم شهدا تجلیل کردند.

شهید حبیب اسلامی متولد هفتم فروردین ماه سال 1347 در روستای باباش کندی از توابع بیله سوار است و در سال 1362 عازم جبهه های حق علیه باطل می شود و در 24 اردیبهشت ماه سال 1365 در منقطه پیرانشهر به مقام عالی شهادت نائل می شود اما پیکرش تا 25 آبان ماه سال 1396 مفقود الاثر بود که پس از 31 سال انتظار به لطف الهی همزمان با وفات پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) در زادگاهش به خاک سپرده شد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)