تاثیر حیرت‌آور گوجه‌فرنگی بر واریس


تخم گوجه فرنگی دارای خاصیت ضد انعقادی است که جریان خون را بهبود می بخشد. در صورت استفاده موضعی ، می توانند به کاهش ظاهر رگه های ناشی از واریس که ظاهری ناخوشایند دارند، کمک کنند.

به گزارش سایت طلا، رگ های عنکبوتی که به نام واریس نیز شناخته می شوند ، رگهای گشاد شده ای هستند که ملتهب شده اند. آنها به راحتی در زیر پوست قابل مشاهده هستند و می توانند یک مشکل واقعی زیبایی برای زنان و مردان باشند. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای درمان رگ های عنکبوتی هستند.

آنچه کمتر کسی متوجه می شود این است که این رگ ها همچنین می توانند مشکلات بالقوه سلامتی را نشان دهند. دلیل این امر نشانه گردش خون ضعیف است که می تواند با علائم دیگری مانند سنگینی ، درد و خستگی در پاها همراه باشد.

درمان زودهنگام این بیماری عامل اصلی در جلوگیری از پیشرفت flebitis است ، شکل شدیدتر واریس که باعث انسداد کامل رگ می شود و منجر به لخته شدن خون و عوارض جدی می شود.

در حال حاضر محصولات زیادی در بازار وجود دارد که می توانند در هر زمان دیگری این مشکل را بهبود بخشیده و حتی آن را درمان کنند. با این حال ، آنها می توانند گران باشند و تقریباً همیشه نتایج جزئی ارائه می دهند.

به همین دلیل ، درمان های جایگزین از طب طبیعی توصیه می شود زیرا از این قدرت طبیعی برای بهبود این شرایط بهره می گیرند.

تاثیر حیرت‌آور گوجه‌فرنگی بر واریس

امروز ، ما می خواهیم یک درمان مبتنی بر گوجه فرنگی قرمز و سبز که به بسیاری از افراد در درمان رگ های عنکبوتی کمک کرده است ، به اشتراک بگذاریم.

گوجه فرنگی یکی از معروف ترین سبزیجات است و در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع ، آنها ماده اصلی بسیاری از غذاها در سراسر جهان هستند.

از آنجا که آنها مدت هاست که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند ، ارزش غذایی بالای آنها مخفی نیست. با این حال ، بسیاری از مردم از خواصی که باعث می شود گوجه ها جایگزین درمان های شیمیایی و گران قیمت شوند، آگاهی ندارند و کمتر کسی آنها را به عنوان یک کمک درمانی تصور می کند.

هنگامی که زمان درمان رگ های عنکبوتی فرا رسید ، آنها جایگاه ویژه ای کسب کرده اند زیرا دانه های گوجه فرنگی حاوی ماده اسیدی با خواصی مانند آسپرین است. این به عنوان یک ضد انعقاد کننده با بهبود دهنده جریان خون عمل می کند. آنها همچنین دارای فلاونوئیدها ، ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند که رگ های خونی را تقویت می کنند.

در اینجا نحوه استفاده از گوجه فرنگی‌های سبزرنگ را در درمان رگ های عنکبوتی آورده شده است:
قبل از شروع ، گوجه فرنگی ها را کاملاً بشویید تا مطمئن شوید که کاملاً تمیز هستند.
آنها را به صورت حلقه ای برش داده و سپس آنها را روی قسمت های آسیب دیده روی پاهای خود بمالید ، از جمله مناطقی که رگه های عنکبوتی کوچک تری دارند که می توانند جمع شوند.
برای پوشاندن کل گوجه فرنگی از باند استفاده کنید و به آنها زمان دهید.
هنگامی که احساس سوزن سوزن شدن یا احساس سوزش می کنید ، به این معنی است که زمان آن است که بانداژ را جدا کنید.
منطقه را با آب گرم بشویید و با دقت خشک کنید.
برای سریعترین نتیجه ، این روش درمانی را 5 بار در روز تکرار کنید.

تاثیر حیرت‌آور گوجه‌فرنگی بر واریس

درمان با گوجه فرنگی قرمز:
گوجه فرنگی ها را به خوبی بشویید و برش دهید.
برش های گوجه فرنگی را روی رگ های آسیب دیده بمالید و با یک باند بپوشانید تا در جای خود قرار بگیرد.
بگذارید چهار ساعت بماند ، سپس برش های جدید را جایگزین کنید و بگذارید چهار ساعت دیگر بماند.
برای دیدن نتایج تنها در چند هفته می توانید هر شب از این روش درمانی استفاده کنید.

توصیه های نهایی
برای درمان مؤثر رگ های عنکبوتی ، باید در کنار این توصیه های درمانی را با یک رژیم غذایی سالم و متعادل تکمیل کنید.

این شامل:
اسیدهای چرب امگا 3
بدن ما نمی تواند این نوع چربی سالم را تولید کند ، بنابراین باید آن را از طریق رژیم غذایی خود دریافت کنیم. این ماده مغذی رگ های خونی را ارتجاعی نگه می دارد و همچنین دارای یک ضد التهاب است که به بهبود جریان خون کمک می کند.

غذاهای توصیه شده که سرشار از اسدچرب امگا هستند،عبارتند از:
ماهی سالمون
ساردین
کد
غذای دریایی
روغن آفتابگردان و روغن زیتون
دانه های کتان
آجیل

سلنیوم
سلنیوم یک آنتی اکسیدان است که از سخت شدن بافت ها در بدن جلوگیری می کند و دیواره رگ های خونی را منعطف نگه می دارد. و به میزان زیادی در این مواد یافت می شود:
آجیل
خیارها
قارچ
تخم مرغ
مخمر ابجو

تاثیر حیرت‌آور گوجه‌فرنگی بر واریس

ویتامین E
شما به این ماده غذایی ضروری در رژیم غذایی خود نیاز دارید زیرا باعث بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی خون می شود و این به جلوگیری از تشکیل لخته ها کمک می کند.

در این موادغذایی به فراوانی یافت می شود:
محصولات لبنی
گوشت سفید
آجیل
مارچوبه
روغن نارگیل و روغن زیتون
غلات کامل

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 32.4 هزار قتل سه طلافروش اصفهانی در کازرون | 2.8 هزار افزایش قیمت بی سابقه طلا+تحلیل تکنیکال | 3.7 هزار صعود باور نکردنی قیمت طلا در یک روز | 3.2 هزار 10 آهنگ خارجی مناسب جاده و رانندگی | 3.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی