روزی برای انتصاب های جدید در هرمزگان


روزی برای انتصاب های جدید در هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- اولین روز از مردادماه در هرمزگان با چند انتصاب جدید در بخش های مختلف این استان همراه بود و با حکم استاندار، مدیرکل حراست استانداری، معاون عمرانی فرمانداری بندرعباس، سرپرست فرمانداری ویژه میناب، معاون سیاسی فرمانداری و بخشدار مرکزی ابوموسی، معاون تشکل ها و مشارکت‌ های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان منصوب شدند.

فریدون همتی استاندار هرمزگان با صدور احکام جداگانه ای محمد کناری را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بندرعباس و حمزه بی نیاز را به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ابوموسی منصوب کرد.

حمیدرضا سطوتی نیز با حکم استاندار هرمزگان به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان ابوموسی منصوب شد.

همتی در حکم دیگری عباس ماژین را به سمت مدیرکل حراست استانداری هرمزگان و مجید سلحشور را به سمت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب منصوب کرد.

با حکم استاندار هرمزگان معاون تشکل ها و مشارکت‌ های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان منصوب شدند.

همتی در این احکام محمدرضا پاکروان را به سمت معاون تشکل ها و مشارکت‌ های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مرضیه پرکم را به عنوان معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان منصوب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه