ویل دورانت؛ نویسنده ‌ای برای همیشه


ویل دورانت؛ نویسنده ‌ای برای همیشه

تهران- ایرنا- انتشارات علمی فرهنگی با اعلام فهرست کتاب‌های پرفروش ماه جاری خود از پیشتازی آثار ویل دورانت نویسنده‌ای که سالیان سال است آثارش در فهرست پرفروش‌های جهان قرار دارد خبر داد.

انتشارات علمی و فرهنگی در گزارشی اعلام کرد: کتاب یادداشت‌های شیطان اثر ویل دورانت کماکان پرطرفدار است و نگاهی به فهرست پرفروش‌ترین آثار موسسه انتشارات علمی وفرهنگی در تیر ماه سال جاری نشان از پرفروش بودن رمان ناتمام لیانید اندریف وآثار فلسفی ویل دورانت دارد.

موسسه انتشارات علمی وفرهنگی دومین گزارش از پرفروش‌ترین آثار داستانی و غیر داستانی خود در سال جاری را منتشر کرد. بر اساس این گزارش در ماه ابتدایی تابستان و در میان آثار داستانی این موسسه کتاب‌ یادداشت‌های شیطان اثر لیانید آندریف با ترجمه حمیدرضا آتش بر آب در جایگاه نخست قرار گرفته است. آندریف در بهار ۱۹۱۸ نوشتن آن را شروع کرد اما هرگز نتوانست آن را به اتمام برساند، چون در ۱۲ سپتامبر ۱۹۱۹ درگذشت و این کتاب هم دو سال بعد منتشر شد.

در رتبه دوم از پرفروش‌های داستانی کتاب کشتن مرغ مینا قرار دارد. رمانی به قلم هارپر لی و با ترجمه فخرالدین میررمضانی. این رمان که شهرتی جهانی دارد مورد اقتباس سینمایی نیز قرار گرفته است.

سومین اثر پرفروش در تیر ماه نیز دزیره اثر آن. ماری سلینکو معرفی شده که در انتشارات علمی و فرهنگی با ترجمه ایرج پزشکزاد منتشر شده است.

در بخش کتاب‌های فلسفی کتاب لذات فلسفه اثر ویل دورانت باترجمه عباس زریاب خویی قرار دارد و در رتبه دوم نیز کتاب جمهور اثر افلاطون با ترجمه فواد روحانی قرار دارد و رتبه سوم پرفروش‌های فلسفی نیز به کتاب تاریخ فلسفه اثر ویل دورانت اختصاص یافته است.

در بخش داستان‌های کودک و نوجوان پرفروش‌ترین کتاب ماه تابستان اثر پدرهایی که از کتابخانه به امانت گرفتم با قلم دنیس ولهن و با ترجمه فرزاد اکبرپور قرار دارد. در رتبه دوم پرفروش های این بخش نیز کتاب کمی گم‌شده‌ام اثر کریس هوتن با ترجمه شهلا انتظاریان قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج