شهید «مهرداد کریمی» اهل مسجد و مقید به نماز اول وقت بود


شهید «مهرداد کریمی» اهل مسجد و مقید به نماز اول وقت بود

ساریخانی با اشاره به انتخاب خانواده شهید «مهرداد کریمی» در اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، گفت: شهید «مهرداد کریمی» اهل مسجد و مقید به نماز اول وقت بود.

«مصطفی ساریخانی» در حاشیه آئین تکریم از خانواده شهید «مهرداد کریمی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» برگزار شد، با اشاره به خصوصات اخلاقی این شهید، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: شهید «مهرداد کریمی» بسیار با اخلاق، اهل مسجد و مقید به انجام نماز اول وقت بودند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «امیرالمومنین (ع)» شهرستان خرمبید خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود اشاره کردن که نذر برآورده شدن آرزوی شهادتشان، مبلغی رو به مسجد محل اهدا کنند.

وی با بیان اینکه ایشان علی رغم سن کم، نسبت به انجام برنامه های فرهنگی اهتمام ویژه ای داشتند، تاکید کرد: شهید کریمی به ظرائف برنامه های فرهنگی هم توجه ویژه ای داشتند و در گروه سرود آباده هم عضو بودند.

خاطرنشان می شود؛ شهید «مهرداد کریمی» در سال 1366 در عملیات والفجر 10 در حالی به مقام رفیع شهادت نائل آمد که تنها 17 سال داشت و دانش آموز بود و آئین تجلیل از خانواده این شهید امروز (سه شنبه 31 تیر) با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد «امیرالمومنین (ع)» شهرستان خرمبید به صورت ویدئوکنفرانس با حضور «صابر سهرابی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری