کیمی رایکونن ناراحت از آخر هفته های فاجعه بار آلفارومئو


فرمول یک ایران – کیمی رایکونن راننده تیم فرمول یک آلفارومئو از آخر هفته مجارستان این تیم به عنوان یک فاجعه یاد کرد و از تیم خواست که سریعا اقدام برای پیشرفت را در راس امور قرار دهد. تیم آلفارومئو تنها دو امتیاز کسب کرده که آن دو امتیاز هم توسط آنتونیو جیوویناتزی در مسابقه اتریش به دست آمده ولی در کل این تیم وضعیت اسفناکی را از لحاظ خودرویی که در...

فرمول یک ایرانکیمی رایکونن راننده تیم فرمول یک آلفارومئو از آخر هفته مجارستان این تیم به عنوان یک فاجعه یاد کرد و از تیم خواست که سریعا اقدام برای پیشرفت را در راس امور قرار دهد.

تیم آلفارومئو تنها دو امتیاز کسب کرده که آن دو امتیاز هم توسط آنتونیو جیوویناتزی در مسابقه اتریش به دست آمده ولی در کل این تیم وضعیت اسفناکی را از لحاظ خودرویی که در اختیار دارد، دارد تجربه می کند. رایکونن که در مسابقه مجارستان پس از 70 دور دیگر خودروی آلفارومئو عملا در جایگاهی نبود که بتواند حتی با تیم های سطح وسط رقابت کند در رده پانزدهم قرار گرفت و گفت:

این یک فاجعه است و ما باید کار ها را بهتر انجام دهیم و باید کاری کنیم که خودرو سریعتر شود به همین سادگی. مسابقه خیلی پرماجرایی برای من نبود. متاسفانه، با توجه به جایگاه شروع مسابقه ای که داشتیم یعنی یک مسابقه خیلی سختی در انتظار ما بود.

ما کاری که می توانستیم را انجام دادیم ولی برای کسب امتیاز کافی نبود. سرعت ما آنچنان بد نبود و من در شروع مسابقه رده هایی را کسب کردم ولی جریمه ای که گرفتم مرا در عقب دسته قرار داد.

کیمی رایکونن در مورد چگونگی اتفاقی که در لحظه شروع مسابقه برایش رخ داد اینگونه صحبت می کند:

جایگاه کمی لغزنده بود، من کمی بیش از حد در قرارگیری خودم در جایگاه زیاده روی کردم و زمان برای عقب رفتن نداشتم. ما می توانستیم چندرده بالاتر تمام کنیم که این مسئله باعث تاسف است.

ما کارهای زیادی برای بهبود دادن وضعیتمان در مرحله تعیین خط داریم اما ما می توانیم نسبت به عملکردمان در یکشنبه ها حس خوبی را داشته باشیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تعیین خط فرمول یک بلژیک 2021 ؛ مکس و جورج در ردیف اول