فراخوان اطعام 14 هزار نفری ضیافت علوی در البرز


فراخوان اطعام 14 هزار نفری ضیافت علوی در البرز

کرج - ایرنا - رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرزاعلام کرد: طرح اطعام 14هزار نفری ضیافت علوی به مناسبت عید سعید غدیر در این استان فراخوان شد.

مجتبی فریدونی روز شنبه به ایرنا گفت: اطعام نیازمندان یکی از اعمال عید غدیر است که امسال نیز می کوشیم تا با مشارکت افراد خیر و رعایت اصول بهداشتی آن را در استان البرز عملیاتی کنیم.
طرح اطعام ۱۴ هزار نفری ضیافت علوی ویژه نیازمندان برای سومین سال متوالی است که از سوی دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی در البرز اجرا می‌شود.
این طرح از سوی قرارگاه‌های شهری انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات دانش‌آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان کمک به محرومان و نیازمندان است خاطرنشان کرد: اجرای این گونه طرح‌ها در کمک به محرومیت‌زدایی نقش موثری دارد.
فریدونی یادآورشد: عوامل اجرایی این طرح را ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرزتشکیل می‌دهند.
وی بیان داشت: این طرح به صورت متمرکز و هدفمند درمناطق محروم و بخش‌های شناسایی شده البرز صورت می‌گیرد.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز گفت : از دانش آموزان و سایر افراد انتظار می رود دارد با واریز کمک های خود به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۳۲۰۰۲۲۳۴ به نام محامدی ما را در برگزاری این اطعام بزرگ یاری رسانند.

وی ادامه داد: برادران نیکوکار برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه ۰۹۱۹۵۶۸۰۴۸۲ و خواهران خیر با شماره ۰۹۰۵۲۸۱۱۴۰۱ تماس بگیرند.

وی تاکید کرد: اطعام نیازمندان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعلام شده ازسوی ستاد ملی ویروس کرونا برنامه ریزی و اجرایی می شود.
این طرح در۱۸ مردادماه ۹۹ به مناسبت عید سعید غدیر دراستان البرز خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عملیات برف‌روبی در محور قدیم طالقان