مدیرکل حوزه استاندار ایلام: مدیران با برنامه وارد جلسات شوند


مدیرکل حوزه استاندار ایلام: مدیران با برنامه وارد جلسات شوند

ایلام- ایرنا - مدیرکل حوزه داخلی استاندار ایلام و پیگیر امورات اقتصادی استانداری ایلام گفت: مدیران باید با برنامه و داشتن پیشنهاد موثر و کارساز وارد جلسات شوند.

جهانگیر رستم زاد روز دوشنبه در نشست کمیته اقتصادی استان با دستور کار بررسی طرح های اقتصادی هلیلان اظهار داشت: باید همه آگاه باشیم که در قبال نشستن بر این صندلی ها مسوول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

وی اضافه کرد: شهرستان تازه تاسیس هلیلان پس از ارتقا و پیگیری مستمر استاندار و حضور معاون وزیر به عنوان یک منطقه محروم که نیازمند توجه است شناسایی شده است و باید همه با عزم راسخ و همت جدی برای رفع این محرومیت تلاش کنیم.

وی افزود: مدیران باید پروژه های جدید و متناسب با ظرفیت های مردم این منطقه و داشته های آن تهیه و اجرا کنند.

رستم زاد گفت: با توجه به اینکه بخش عمده مردم این شهرستان در روستاها هستند طرح های زودبازده برای رفع محرومیت منطقه کاربردی تر است.

وی دامپروری و کشاورزی را مهمترین طرح های متناسب با ظرفیت این شهرستان برشمرد و یادآور شد: باید با بررسی میدانی به طرح های بوم گردی و پرورش دام سبک و سنگین و همچنین زنبورداری و صنایع دستی و ایجاد گلخانه توجه زیادی شود.

وی خواستار عملیاتی تر شدن حضور موثر مدیران با استفاده از ظرفیت بنیاد برکت و فرمان اجرایی حضرت امام(ره) شد و افزود: این بنیادها ظرفیت های بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی از منطقه دارند که باید از حضور آنان برای ایجاد اشتغال و رونق تولید و رفع محرومیت منطقه نهایت بهره گرفته شود..

پیگیر امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: مدیرانی که اطلاعی از موضوع جلسه ندارند بهتر است در نشست ها حضور نیابند.

به گزارش ایرنا در این نشست مقرر شد با حضور فرماندار هلیلان و دستگاه های تخصصی اقتصادی استان و نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برنامه ریزی برای اجرای چندین طرح اساسی در این شهرستان صورت گیرد.

شهرستان تازه تاسیس هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.

بخش هلیلان تا بهمن ماه سال گذشته جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا