احزاب پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند


احزاب پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان احزاب را پل ارتباطی و حلقە واسطە مردم با کارگزاران دولت توصیف کرد.

حسین خوش اقبال امروز(6مرداد) در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان کردستان، اظهار کرد: احزاب با واکاوی مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می توانند نقش بسزایی در بهبود فضای اجتماعی و اعتماد متقابل حاکمیت و مردم ایفا کنند.

وی با بیان اینکه نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی یک نقش اساسی و تعین کننده است، افزود: نقش مردم در اداره امورکشور در انتخابات های گوناگون نمود پیدا کرده است.

خوش اقبال ضرورت هم افزایی جریانات سیاسی در مسائل مختلف و مواجه با مشکلات در دوران تحریم های ظالمانه و همه گیری بیماری کرونا را یادآوری کرد و گفت: در شرایط موجود کشور احزاب باید نقش مهم و اثرگذار خود را در راستای امیدآفرینی و روحیه بخشی به مردم ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه روحیه مقاومت مردم در برابر هجمه دشمنان را ستودنی دانست و بیان کرد: هم دولت و هم احزاب و جریانات سیاسی باید قدردان وفاداری و همت مردم همیشه در صحنه باشند.

در این جلسه نیز اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان کردستان نیز به بیان دغدغه ها و مشکلات در دوران تحریم ها و بیماری کرونا و اثرات آن بر زندگی مردم پرداختند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند