پایان هفته 18 لیگ ستارگان قطر


پایان هفته 18 لیگ ستارگان قطر

هفته هجدهم فوتبال لیگ ستارگان قطر دیشب به پایان رسید و رامین رضائیان برای تیمش گلزنی کرد.

پایان هفته 18 لیگ ستارگان قطر

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از الکره، نتایج مسابقات به این شرح است:
الشحانیه ۳ - ۱ الاهلی
- در تیم الاهلی، اکتور پرس مهاجم پاراگوئه‌ای و سابق تیم‌های اسپانیول و ویارئال به طور کامل بازی کرد. / در تیم الشحانیه، رامین رضائیان مدافع ملی پوش ایرانی، آلبارو مخیا مدافع اسپانیایی و نایخل دی یونخ هافبک سابق تیم ملی هلند به طور کامل بازی کردند و رضائیان در دقایق ۲۲ و ۲۹ (پنالتی) زننده گل‌های اول و دوم این تیم بود.
الوکره ۰ - ۰ السیلیه
- کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی به طور کامل در ترکیب تیم السیلیه حضور داشت.
---
در جدول لیگ ستارگان قطر، تیم الدُحیل (هم گروه پرسپولیس تهران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰) با ۴۳ امتیاز در صدر است و تیم‌های الریان با ۴۱، السد (هم گروه سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰) با ۳۵ و الغرافه با ۳۱ امتیاز دوم تا چهارم هستند. تیم العربی (تفاضل گل ۲+) (تیم مرتضی پورعلی گنجی) با ۲۴ امتیاز در رده پنجم ماند و تیم السیلیه (تفاضل ۳-) (تیم کریم انصاری فرد) با ۲۴ امتیاز در رده ششم جای دارد. تیم الشحانیه (تیم رامین رضائیان) با ۱۳ امتیاز در رده دوازدهم (قعر جدول) و منطقه خطر سقوط قرار دارد.
--
در جدول گلزنان لیگ ستارگان قطر، اکرم عفیف مهاجم ملی پوش قطری السد با ۱۴ گل صدرنشین شد و بغداد بونجاح مهاجم ملی پوش الجزایری السد با ۱۳ و یاسین براهیمی مهاجم الجزایری تیم الریان با ۱۲ گل دوم و سوم هستند. رامین رضائیان مدافع تیم الشحانیه با ۱۰ گل در رده پنجم و کریم انصاری فرد مهاجم السیلیه با ۶ گل در رده پانزدهم قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری