جلوگیری از 210 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های اردبیل


جلوگیری از 210 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های اردبیل

اردبیل - ایرنا - معاون راهداری اداره ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال تاکنون 210 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، توقیف و قلع و قمع شد.

به گزارش ایرنا ، علی صبحی روز چهارشنبه در بازدید از جاده‌های شهرستان پارس‌آباد افزود: در این مدت ۹۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به ۹۲ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۲۴ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی قلع و قمع شده است.

وی با تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی اظهارداشت: گشت‌های راهداری بطور مرتب در جاده‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۲۰۴ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی ، برخورد و قلع و قمع کنند.

او با بیان اینکه راه و حریم آن سرمایه ملی ارزشمندی است، گفت: پارسال نیز در مجموع ۷۱۸ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در استان شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته راهداران یک هزار و ۱۶۴ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی، برخورد و قلع و قمع کردند.

صبحی از انجام عملیات روکش آسفالت بیش از ۱۴ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در چهار ماه امسال خبر داد و گفت: ۹۶ هزار و ۷۸۸ متر مربع لکه‌گیری و ۳۳ هزار و ۳۵۰ متر طول درزگیری از دیگر اقدامات راهداران در این مدت بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را به عنوان خط قرمز راهداری دانست و افزود: راهداران شبانه‌روز از ۶ هزار و ۳۷۳ کیلومتر راه استان حفاظت کرده و با متخلفان نیز به شدت برخورد می‌کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استاندار اردبیل بر احدث تونل در جاده خلخال - اسالم تاکید کرد