کشته شدن یک سرباز ارتش پاکستان در مرز افغانستان


کشته شدن یک سرباز ارتش پاکستان در مرز افغانستان

ارتش پاکستان اعلام کرد که یک نیروهای نظامی این کشور در مرز مشترک با افغانستان کشته شده است.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ارتش پاکستان اعلام کرد که یک نیروهای نظامی این کشور در مرز مشترک با افغانستان کشته شده است.

بنابر اعلام ارتش پاکستان، این سرباز در ادامه حملات بر نظامیان پاکستان در منطقه قبیله‌ای بوجار در مرز مشترک افغانستان کشته شده است.

به نوشته تی ار تی، اسلام آباد مدعی است که تحریک طالبان پاکستان در مناطق مرزهای با افغانستان پایگاه ایجاد کرده و از نواحی به نظامیان پاکستان حملاتی را انجام می‌دهد.

از سوی دیگر سازمان ملل در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که 6 هزار شبه نظامی پاکستان که مسئول حمله به نظامیان هستند در خاک افغانستان به صورت پنهانی فعالیت دارند.

این در حالی است که هفته گذشته افغانستان از پاکستان به دلیل پرتاب راکت به مناطق مرزی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت و خواستار توقف این اقدامات شده است.

پاکستان بارها اعلام کرده است که در مناطق مرزی مشترک با افغانستان تروریست های فعالیت کرده و از این نواحی حملاتی را علیه ارتش پاکستان تدارک می ببیند، موضوعی که افغانستان بارها تکذیب کرده است.

/انتهای پیام/

کشته شدن یک سرباز ارتش پاکستان در مرز افغانستان
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز


تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان